Vegetarijanska brza hrana nije ništa bolje od one na bazi mesa

getty images, snl

Ishrana bazirana na biljkama smatra se zdravom budući da smanjuje rizik od gojaznosti, bolesti srca i dijabetesa tipa 2. Da li to onda znači i da je vegetarijanska brza hrana zdravija u odnosu na

"Samo zato što je restoran na meniju istakao da je neko jelo vegetarijansko ili vegansko, ne znači da je automatski 'zdravo'. Može da sadrži podjednako, ako ne i više, kalorija, zasićenih masti i soli kao i nevegetarijanske opcije", ističe nutricionista Palmer.


Zato obraćajte pažnju na sastojke, jer iako je povrće i voće bogato vlaknima i proteinima, sir i začini mogu uticati na broj kalorija i količinu soli. Također je važno i kako je hrana pripremana - da li je npr. pržena ili grilovana.



"Vegetarijanska i veganska hrana koja je pržena u fritezi, s dodatkom sira i kremastih sosova, poslužena uz gomilu pomfrita ili kruha nije najzdravija opcija za vas", upozorava Palmer.





Nutricionisti također ističu da je i pomfrit "vegetarijanski", ali da to nikako ne znači da treba svakog dana da jedete pun tanjur prženih krumpirića.


Palmer savjetuje da birate obroke koji sadrže dosta biljaka, poput salata, zatim integralnih žitarica poput kinoe ili integralnih peciva, i jednostavne proteinske opcije kao što su mahunarke i vegetarijanske pljeskavice. Također savjetuje da ne pretjerujete sa sirom i sosovima.