Bez obzira što su kreacije Pierpaolo Piccioliza modnu kuću Valentino do sada prihvatali dominantni, bogati, sredovečni muškarci, novom kolekcijom okrenuo se mladima koji aktivno utiču na svoje očeve, ujake, šefove.

To bukvalno možete pročitati na njegovim modelima koji prvenstveno daju odobrenje da patike nosite uz sve, posebno ako ste u trendu i ako vam je obuća mjerilo stila. Barometar promjena zatim skreće na pantalone. 


Međutim veliku buru u toj priči dale su novi modeli patika koji su postali izazov svim dosadašnjim  ( navadenim ) kupcima ovih proizvoda. Izazov je prvo prihvaćen od proizvođača, a sada treba da vidimo kakav će biti od potrošača.  


Patike koje su se pojavile iznanada na velika vrata postala su snezacija među mladima koja slijepo prate trendove, a ideja je, sudeći prema proizvođaču ali i dizjaneru da pokaže da su spremni da odgovore i zahtjevima mladih, s obzirom na to da se oni tretiraju kao interesantan i zahtjevni target potrošača. 


















Vjerujući posljednjoj reviji, javnost je ostala fascinirana ovim proizvodom i usudom da od nekog visokoklasičnog modela odredi futuristički stil novom. Bitno je bilo da je bilo prihvaćeno. Iako dominiraju ženski koloriti boja, ni to nije spriječilo da njaveće muške zvijezde upravo se odluče za ove modele.