Za muškarce koji žele znati sve o muškim revijama u svijetu

Prosječnoj osobi koju ne interesuje moda, a naročito muškarca, modna sedmica može biti samo jedan pretjerano glamurozni događaj koji mu ne znači ništa. Dakle, nula bodova. Međutim, sve više i prosječne osobe, te iste, žele biti nekad u centru pažnje jer ljepši pol sve više glavu okrene za lijepo obučenim muškarcem.

Tako, u posljednje vrijeme muška moda postaje sve popularnija. Uz pomoć istaknutih ikona pop kulture, muška sedmica mode je dobila prilično zamaha, a polako prosječna osoba postaje neznatno svjesna svog postojanja i važnosti. Evo i malog uvoda za muškarce o muškoj modnoj sedmici. 


Sada, kako biste što bolje shvatili kako sve funkcionira, idealno je da shvatite logistički raspored muških modnih sedmica, ili pojam skraćenice MFW-a. MFW ( men's fashion week ) se događa dva puta godišnje u nekoliko gradova širom svijeta, no gradovi koji vode modnu industriju muške odjeće su London, Milano, Pariz i New York. 


Svaki januar, dizajneri iz tih gradova prikazuju svoje nadolazeće kolekcije za jesen / zimu i rade isto za svoje kolekcije proljeće / ljeto svakog juna. Ideja iza koje se održava dvaput godišnje je dopustiti dizajnerima da izlog za mnoge kupce i medije. Kolekcije se prikazuju cijelu godinu prije kako bi pomogle u pokretanju većeg PR za medije i omogućava kupcima da vide odjeću i stavljaju narudžbe koje daju pravo vrijeme za proizvodnju. To se već godinama događa i možemo biti sigurni da će se nastaviti i dalje kako bi industrija muškaraca nastavila rasti.



LONDON Prva stanica na kalendaru modne sedmice je London. Jedan od najuspješnijih financijskih gradova na našem popisu, London je grad poznat po svojoj raznolikosti i kreativnoj prirodi. Londonci su među najotvorenijim ljudima koji se ne boje prihvaćati ili stvoriti novi modni trend. Kao primjer, London je zaslužan što je među prvim modnim gradovima usredotočen na ljude. Savile Row, ulica u Mayfairu, poznata je po tradicionalnim krojačima za muškarce. Pod pojmom "uređivanje" koja se primjenjuje za finu krojaštvo podrazumijeva se da je nastala u Savile Rowu, a značilo je odijelo i ručno izrađena odijelo. Na drugom kraju, muške priče, Londonski dizajneri poput J.W. Anderson i Vivienne Westwood vam donose kolekcije koje su trendovi i kontroverzni na isti način. Vivienne Westwood iskoristila je binu i pažnju kako bi pojačala svijest o klimatskim promjenama. Njezina AW18 kolekcija bila je puna neobičnih izgleda koji doista potvrđuju duh muškaraca Londonske sedmice mode.



FIRENCA Nakon Londona dolazi grad koji nije spomenut na našoj modnoj sedmici mode. Firenca nije spomenuta jer nije modna sedmica, već više od modne revije muške odjeće. Ova izložba je poznata kao Pitti Uomo i jedna je od najvažnijih svjetskih sajmova za mušku odjeću i za pokretanje novih kolekcija. Pitti Uomo je poznat po tome što je mjesto prihvaćanja za dandyism i rodno mjesto 'Pitti Peacock'. Mjesto koje je pokrenuto kako bi pomoglo promociji talijanske muške odjeće sada je cementiralo svoje mjesto na međunarodnoj sceni modnog svijeta i napravilo je od ulične stilske uniforme za muškarce potpuno drugačije značenje. Kada se Pitti Uomo dogodi, modni svijet to zna jer vaš feed Instagram odjednom je ispunjen staklenim fotografijama Pitti Peacocksa.



MILANO Kada završi Pitti Uomo, dolazi grad Milano. Jedan od najmoćnijih modnih gradova na svijetu, Milano je jedan od destinacija koji čine dio "Velike četvorke" modnih gradova svijeta pored Londona, Pariza i New Yorka. Ova modna sedmica, poznata kao Milanska sedmica mode, prikazuje neke od najboljih svjetskih luksuznih brendova poput Versacea, Fendija, Marcela Burlona, Marnija, Ermenegildo Zegna, Moschina, Prada, Neil Barrett i mnogih drugih. Milanska moda, uprkos inspiraciji od pariških modnih trendova, razvila je vlastiti pristup koji je po prirodi bio posvećen jedinstvenosti, jednostavnosti i kvaliteti tkanina. Milano je mjesto gdje se velik dio talijanskog dizajna stvara i ponekad čak i proizvodi. Ovo je grad s trendovima koji je od početka zadržao talijansku modu na karti.



PARIZ Ovo je ujedno i najstariji grad kada govorimo o muškoj sedmici mode, također je poznato da ga zovu modna sedmica nad modnih sedmicama. Riječ je o najdužoj modnoj sedmici svih njih. Pariz ima urednike, fotografe, modele, kupce, a ostatak modnih posjetitelja zauzeti su danima koji su zaokupljeni pistama, prezentacijama, događajima i zabavama. Čarobni grad koji potiče kreativne umove, Pariška muška modna sedmica prikazuje rad vrhunskih modnih kuća poput Valentina, Louis Vuittona, Diora Hommea, Hermesa i Lanvina. Pariz je vodeća snaga među "Big Four" modnim prijestolnicama. Može se reći da je pariški modni utjecaj od svojih ranih dana otišao nezaražen. Francuski stil je bez sumnje konačan modni model i Pariz je bez sumnje krajnji modni grad koji prikazuje trendove trendovske modne marke kao što su Off-White, Acne Studios i Comme Des Garcons. 



NEW YORK Nakon što se čini kao vrućica mode u Europi, posljednja stanica u muškom modno – sedmičnom kalendaru je New York. Poznati kao New York Fashion Week Men's (NYFWM), ova posljednja stanica prilično je nova u muškim sedmicama, tako da usporava ritam i pomaže završiti mušku modnu priču. Ovaj grad i događaj čeka je stvorio i Vijeće modnih dizajnera Amerike (CFDA), NYFWM, a služi kao platforma za dizajnere američkih muškaraca koji bi predstavili svoje najnovije radove. Modni brendovi kao što su Suitsupply, Todd Snyder, Joseph Abboud, Hugo BOSS i Raf Simons su neke od marki koje prikazuju svoj rad tokom ove modne sedmice. New York City je najmlađi grad svih njih i još se razvija u industriji odjeće za muškarce. Uskoro ćemo početi vidjeti nevjerojatnije talente koji se pridruže popisu modnih brandova koji trenutno učestvuju u New York Fashion Week Men's.