Kako pronaći motivaciju za vježbanje?

Pierre Kleinhouse

Vježbanje je poput zdrave prehrane, čišćenja zuba koncem ili njege tijela. Znamo da ima pozitivan utjecaj na zdravlje, pomaže nam da izgubimo kilograme, snižava razinu stresa, poboljšava raspoloženje, no još uvijek ga vješto izbjegavamo.

Mnogima od nas teretana i vježbanje sigurno ne padaju na pamet nakon osam sati provedenih na poslu, pa radije završimo u krevetu nego u teretani na spravama.
Budući da i sami znate koliko je zapravo tjelovježba bitna za naše tijelo i naše zdravlje, donosimo vam nekoliko načina da se motivirate za vježbanje nakon posla.


Inspirirajuće poruke u uredu

"Na svom radnom stolu stavite super motivirajuće poruke, poput 'Opusti se i treniraj', 'Osjećam se bolje dok treniram'", kažu treneri.




Stavite vježbanje na dnevni red

Već sada u svoj raspored nekoliko puta u tjednu uvrstite odlazak na trening. Ovo će vas motivirati da čak i umorni odete na trening. Osim toga, pravilnim raspoređivanjem obaveza imat ćete kontrolu nad svojim vremenom.


Ponesite odjeću za trening na posao

Noć prije polaska na posao pripremite odjeću za vježbanje i ujutro je ponesite na posao. Tako ćete nakon radnog vremena biti motiviraniji i spremniji za odlazak na trening.


Nema odgađanja

Učinite to odmah - danas. Ljudi su pravi znalci kada treba izmisliti razloge zašto ne mogu odmah početi vježbati. No zašto ne biste sada napravili 20 trbušnjaka, prošetali od posla do kuće, pojeli zdravi doručak ili preskočili vino koje pijete uz večeru. Bitno je započeti s nečim. Ali sad i odmah, ne sutra.


Nemojte se stalno vagati

Izbjegavajte često vaganje jer vas može demotivirati. Radije se fokusirajte na odjeću koja vam sigurno nakon vježbanja sve bolje pristaje, na dobar osjećaj poslije treninga ili na sve bolji izgled kože.





Prava motivacija

Ako se trčanjem kažnjavate jer ste pojeli pizzu za večeru, teško da ćete ozbiljno početi s vježbanjem. Umjesto toga neka vam motivacija bude ljubav. Cilj vježbanja neka vam bude više od toga da izgledate lijepo na godišnjici mature ili da stanete u nove traperice. Zašto ne biste vježbali kako biste izbacili negativnosti iz sebe i postali strpljivija majka? Zašto ne biste vježbali kako biste potaknuli hormone sreće i postali samopouzdaniji?


Dajte si vremena da usvojite nove navike


Vježbanje će vam možda ispočetka biti čudno. Možda ćete sebi izgledati smiješno ili čak glupavo dok radite vježbe. Svaka promjena treba vrijeme prilagodbe. Tako će i vama trebati nekoliko tjedana da prihvatite sebe kao osobu koja vježba i koja se brine za svoje tijelo. Svaki dan vježbanja sve više vas uvjerava da ste nova osoba i da ćete se i dalje pridržavati ove zdrave navike.


Vizualizirajte uspjeh


Navike su samo projekcije onoga što mislimo o sebi i kako se vidimo. Stoga je važno da se zamislite kako idete s posla kući, uzimate trenirku i tenisice i idete na vježbanje. Zaboravite na sliku sebe na kauču s grickalicama i sokom u ruci. Ojačajte svoj um i pozitivne slike koje mu šaljete, pa će vam biti lakši i novi režim života u kojem je vježba postala svakodnevna.