Modni brend 2017 godine: Dresscode by Prevent

Aida Redžepagić za SNL

Biti prepoznatljiv modni brend u BiH znači pokazati se na visokom nivou, biti odlučan, znati šta Bosanci i Hercegovci žele i nametnuti im nove trendove. To ne uspijeva svakom, ali onaj ko krene od početka tim ciljem, odvaja se i postaje prepoznatljiv.

Oni koji su se pokazali da su dostojni trona jeste Dresscode by Prevent koji je tokom cijele godine uvažio pravila modne scene s novim kolekcijama, marketingom istim uz popratne editoriale. Svaki komad odjeće kolekcije ovog brenda  je postao sinonim za pravog džentlmena koji zna šta želi. Siluetom pravog muškarca i tkanina spoji su se u simbiozu dobrog, a samim time i dobili priznanje Modni brend godine BiH 2017. Razgovarali smo sa Sabinom Muratagić-Daul, Head of Sales and New Products.



Šta znači biti predstavnik jednog od najprepoznatljivijeg modnog brenda u BiH?


Iako smo mlad brend, predstavlja nam satisfakciju što su kupci prepoznali naš rad i što nam ukazuju povjerenje. Ta prepoznatljivost sa sobom nosi i obavezu da ostanemo vjerni eleganciji, prateći naravno modne trendove. U svakoj kolekciji nastojimo dodati nešto novo, ali ono čemu ćemo uvijek težiti je koncept u kojem olakšavamo ljudima svakodnevni odabir poslovnog odijevanja. Na kraju je naš cilj da u pravom trenutku pružimo kupcima ono što žele, a ako pritom izmamimo osmijehe na njihovom licu, to nam je dodatna motivacija.





Koliko je količina rada i truda potrebna da bi se stvorio jedan uzorak perfektnog odijela Dresscode by Prevent?


Svakako da je potrebno mnogo truda i ljubavi prema onom što radite kako bi se izradio bilo kakav kvalitetan proizvod, pa tako i perfektno odijelo. U sam proces je involviran veliki tim ljudi iz dizajna, razvoja, tehnologije i CAD odjela koji zajedno sa iskusnim stručnjacima u proizvodnji i najmodernijom tehnologijom, koja daje preciznost pri krojenju i izradi, stvaraju nove modele. Ono što čini perfektno odijelo je upravo njegov kroj, a mi se u Dresscode-u oslanjamo na želje i potrebe naših klijenata tako da razvijamo sve krojeve, od njemačkog stila zbog njegove ležernosti, do talijanskog koji je izrazito strukiran i naglašava figuru. Osim kroja izuzetno je bitan materijal, a tu opet nastupa naš tim iz nabave koji ima veliku mrežu dobavljača i nastoji doći do najkvalitetnijih materijala.

Šta je to što najbolje određuje trendove, čime se  vi u kompaniji najčešće vodite?


Naš tim redovno posjećuje sajmove, kao sto je Premiere Vision u Parizu ili Munich Fabric Start u Minhenu. To su mjesta gdje se okupljaju profesionalci iz svijeta mode i mi tu crpimo ekskluzivne informacije i prognoze trendova boja, tkanina, krojeva i sl. Pored ovog, naša prednost je što mi u našoj fabrici u Travniku proizvodimo 1500 jedinica dnevno za razne brendove i tu se direktno na licu mjesta susrećemo s trendovima i takoreći "proživljavamo" na terenu najnovije materijale, kao i načine izrade istih.


Vaša kompanija također ima najkvalitetniji kadar kada je u pitanju proizvodnja. Koliko je to bitno?


To je jako bitno, jer oni su naša snaga koja se krije iza brenda. Naša prednost u Bosni i Hercegovini je što postoji tradicija proizvodnje odjevne i tekstilne industrije, tako da smo se mi u Prevent Grupaciji ciljano odlučili da otvorimo fabriku u Travniku gdje su se i prije 40 godina šila odijela za renomirane modne brendove. Uz znanje starijih i iskusnih majstora stvorili smo novi tim mladih tehnologa i konstruktora koji prate nove trendove i tehnologije, a pritom osluškuju potrebe naših kupaca.


Prošla godina se pokazala kao uspješna i za Vaš brend, što je SNL i nagradio. Šta je najbitnije da modni brend ostane prepoznatljiv?


Mi smo kreirali brend koji je namijenjen poslovnim ljudima i  kao takav naišao je na odličnu reakciju javnosti. Ako pričamo konkretno o odijelu, naši kupci imaju po nekoliko Dresscode odijela, konstantno nam se vraćaju i raspituju se o novim kolekcijama. Te nam činjenice ukazuju da su zadovoljni kvalitetom i to je najbolji odgovor na vaše pitanje. Najbitniji je kvalitet proizvoda koji se ogleda u kvalitetnoj izradi odjevnog predmeta i odabiru dobrog materijala.


Mi smo prepoznali da bh muškarci ( kao i žene ) znaju šta je kvalitetna odjeća. Da li se i Vi time  vodite?


Naravno, dok stvaramo kolekcije mislimo na naše kupce koji kupuju kvalitetnu odjeću i koji pritom prepoznaju naš rad, a nama je to dovoljan kompliment. Dodatno, nastojimo da ohrabrimo naše klijente da probaju nešto novo, kako po pitanju dezena, tako i kroja i boja. 


Svaki put kada uđemo u Showroom Prevent Labs iznenade nas nove ponude i raznolikost proizvoda. Posebno je upečatljivo to da ste kompanija koja radi odijela po mjeri...


Tako je, mi volimo reći da je Prevent Labs  showroom gdje možete osjetiti raznolikost, a kako Prevent Grupacija djeluje u različitim industrijama, to je mjesto gdje se možete upoznati sa svim našim proizvodima.  Pored kupovine, često se tu održavaju eventi, edukacije, razvijaju kolekcije, a stvorili smo i kreativno mjesto gdje se družimo s našim kupcima, razgovaramo o trendovima i osluškujemo njihove potrebe.  Radimo odijela po mjeri, to ste u pravu, tačnije mi volimo reći da pružamo mogućnost klijentima da sami kreiraju svoje odijelo gdje biraju tkanine i dodatke uz stručnu pomoć naših dizajnera i konstruktora.


Šta je to što će biti aktualno u predstojećoj sezoni?


Proljeće-ljeto 2018 će biti šarena, svježa i blistava sezona koja se igra s jednostavnošću. Krojevi se kreću između stvarnog i nestvarnog, dosta se manipuliše s prirodom. Po pitanju boja, dominiraju tri segmenta, od kojih je jedan tzv. dried out  - daleke stepe, grube teksture, puderaste obrade. Drugi bismo mogli okarakterisati kao "koloritni" - drečavi neoni, fluorescentne boje i transparentna plastika i treći acqua minerale - zelenkasto plavi tonovi, odrazi laguna i sjaj.