Bh. brend Intuitiva osvaja svjetsko tržište

SNL

Intuitiva je lifestyle brend posvećen proizvodnji proizvoda visoke kvalitete i privlačnog dizajna.

Nedjeljno podne proveli smo u prelijepom ambijentu sarajevskog restorana Manolo gdje smo se upoznali s bosanskohercegovačkim brendom INTUITIVA.
Priča o brendu INTUITIVA je priča o ljudima i njihovom prirodnom instinktu za povezivanjem, jednih s drugima, s prirodom, sa svijetom.

Sjedište brenda nalazi se u New Yorku, a iza njega Sabina i Tahir, par rodom iz Bosne. Nakon što su oboje napustili Bosnu tijekom ratnih devedesetih, Sabina i Tahir su se upoznali i zaljubili u Švicarskoj, oženili u Sarajevu i odlučili preseliti u New York gdje je u jednom kafiću, uz šalicu kave prije nekoliko godina rođena ideja o brendu.

Tim ovog brenda se pruža između dvije obale ljudske egzistencije, nad lijepom ali nemirnom vodom, koji svojim radom želi povezati one koji su otišli s onima koji su ostali. Njihovi su proizvodi protkani ljubavlju žena iz Bosne i Hercegovine, upakovani u ambiciju talentiranih individua koji domovinu nose u srcu. Ujedinjeni u svojoj vjeri u kvalitetu, održivost i fer poslovanje žele ispričati priču o jednoj drugačijoj Bosni i Hercegovini, gdje zajedništvo i želja za napretkom pomjeraju stijene krčeći sebi put prema boljem sutra.





"Ideja o Intuitiva brandu nastala je tijekom jednog druženja u četvrti Chelsea, kada su Sabina i Tahir kroz razgovor uvidjeli da je vrijeme da iskoriste svoje životno iskustvo za kreiranje sjajne priče od koje će koristi imati i njihova domovina. Sabina je bila kreativni um cijele operacije, dok je Tahir pomagao oko poslovnih detalja i organizacije. I priprema kolekcije je počela. Pogon za izradu mokasinki nalazi se u Visokom. Danas smo organizirali VIP druženje za ponosne vlasnike naših espadrila kako bismo im ispričali našu priču i uživali s njima u našem dosadašnjem uspjehu.", rekli su nam iz INTUITIVA-e.


INTUITIVA proizvodi su rezultat simbioze modernog njujorškog dizajna i bosanskohercegovačke tradicije, napravljeni za urbanog i savjesnog čovjeka koji vodi brigu o sebi i svojoj zajednici, birajući prirodne materijale i lokalnu etiketu. INTUITIVA kupci se diče kvalitetom domaćeg proizvoda, i s merakom nose bosanski inat. Upravo na inatu je i nastala prva kolekcija, kolekcija proizvoda za najmlađe. Ručno izrađene, tek s nekoliko decentnih detalja, baby mokasine prkose svjetskim brendovima, i već s prvim koracima nose dašak njujorškog glamura, gdje god da krenu.



Ovog proljeća su ponosom predstavili i njihovu prvu kolekciju espadrila za odrasle i djecu. Modeli Sabah, Soho, Brownstone i Papuccina su svoj dom našli u 16 zemalja svijeta, i dostupni su za prodaju u nekoliko zemalja svijeta. Uz svaki kupljeni par, kupci poklanjaju dio svoje nafake jačanju kreativnog duha BiH. Kroz svaku novu kolekciju INTUITIVA će podržati talenat mladih kreativaca, i prenijeti ga iz naše domovine u svjetske metropole.









Više o brendu i baby mokasinkama otkrijte na njihovoj službenoj stranici, a sve novitete i novosti možete pratiti i na Intuitiva Instagram profilu.