Savjeti za uspješnu kampanju na Instagramu

Snl

Korisnici Instagrama, bilo privatni ili poslovni, najčešće se pitaju kakav sadržaj treba dijeliti, koliko često, koje je najbolje vrijeme za objavljivanje i sl. U nastavku slijede korisni savjeti koji daju odgovore na upravo ova pitanja.

Korisnici Instagrama vole aktualne, kreativne i korisne sadržaje. Da biste znali kakve sadržaje da ponudite pratiocima, najprije morate znati ko su oni, koliko godina imaju i sl. Prema Statista portalu za istraživanje online tržišta, najveći broj korisnika Instagrama su ljudi dobi od 25 do 34 godine, a odmah iza njih slijede ljudi dobi 18 do 24 godine. Pored toga, zanimljiv podatak je i to da je Instagram značajno popularniji među ženama nego muškarcima.

Ako su vaša ciljna grupa ljudi upravo ove dobi, onda je Instagram idealna platforma preko koje možete doći do vaših potencijalnih kupaca, ali i onih postojećih.


Video zapisi ili slike?



Česta dilema na Instagramu, ali i ostalim društvenim mrežama jeste kakav sadržaj treba dijeliti. Kada je u pitanju Facebook, studije ukazuju da su video zapisi postali snažniji i dominantniji tip sadržaja u odnosu na slike. Ali s Instagramom je situacija još uvijek nejasna.

Mnoga istraživanja pokazuju da je prosječni engagement na slikama i dalje veći od prosječnog engagementa na video zapisima, ali bi video zapisi uskoro mogli preuzeti primat. Prema analizi objava najpopularnijih instagramera, slike uglavnom dobivaju više like-ova, a video zapisi više komentara. Važno je istaći i da prosječni engagement na video zapisima raste brže od prosječnog engagementa na slikama.

Važnost user generated sadržaja



Megapopularni Daniel Wellington na svom Instagramu objavljuje upravo to – slike zadovoljnih kupaca iz raznih dijelova svijeta, u svakojakim životnim situacijama. Pored toga, svaki dan biraju najbolju sliku koju su objavili njihovi kupci, te je dijele na svom profilu.

Sadržaj koji su kreirali vaši korisnici i u kojem govore o vašim proizvodima ili uslugama, te načinima na koje su im oni pomogli i učinili život ljepšim, ostavlja snažniji utisak na vaše pratioce nego sadržaj koji ste vi sami generirali. Pored toga, istraživanja su pokazala da su mnogo veće šanse da će vaši pratioci postati vaši kupci ako vide korisnički generiran sadržaj na vašem profilu.



Koliko često objavljivati na Instagramu?


Instagram iz tog razloga funkcionira na algoritmu koji osigurava vidljivost kvalitetnog sadržaja, te reach zavisi isključivo od kvaliteta sadržaja, a ne od količine. Najutjecajniji Instagram brendovi u prosjeku dijele dvije objave u toku dana, te bi to mogao biti primjer koji ćete slijediti. Bez obzira da li se ograničili na dvije, tri ili pet objava u toku dana, trebalo bi povesti računa da sadržaj koji dijelite bude visokog kvaliteta, kako bi ga Instagram prepoznao kao relevantan i dobar sadržaj koji korisnici moraju vidjeti.

Ne postoji jedinstveno “pravo vrijeme” za dijeljenje sadržaja na Instagramu

Prema Huffington Post-u, najbolje bi bilo objavljivati sadržaj u periodu između 2 sata poslije ponoći i 5 sati poslije podne; prema MarketingProfs-u za postizanje većeg engagementa najpogodnije vrijeme je između 1 i 2 sata poslije podne, dok prema CoSchedule najveća posjećenost je utorkom u 2 sata poslije podne. Druga istraživanja pokazuju da je najbolje vrijeme za dijeljenje sadržaja na Instagramu period između 5 i 6 sati poslije podne radnim danima. Sve ovo ukazuje na činjenicu da ne postoji jedinstveno, magično “pravo vrijeme” za objavljivanje na Instagramu.


Instagram story je jako bitan

Istraživanja su pokazala da su današnji korisnici Instagrama znatno više okupirani story-jima nego klasičnim objavama na feed-u. Analiza stope engagement-a top 60 brendova je pokazala da je engagement na objavama na feed-u značajno pao od trenutka kada je Instagram uveo story-je.



Hashtagovi + oznaka za lokaciju = veći engagement

Bez obzira na to koliko je vaš Instagram profil zanimljiv i vaše objave interesantne, ako vas je teško pronaći i ako niste “vidljivi”, korisnici nikad neće saznati za vas. Za razliku od drugih društvenih mreža, kao što je Facebook, hashtagovi igraju veoma važnu ulogu na Instagramu. Najuticajni brendovi na Instagramu u opisu 88% svojih objava imaju iako jedan hashtag, a za to postoji i veoma dobar razlog. Naime, korištenje hashtagova i oznaka za lokaciju pomaže ljudima da otkriju i pronađu vaše objave.

Ako se pitate koji je optimalni broj hashtagova koji je potreban za maksimiziranje engagementa, analiza više od 65.000 objava na društvenim medijima je pokazala da je to 9 hashtagova. Prevelik broj hashtagova umanjuje vašu vidljivost, te morate imati na umu da je zlatna sredina i u ovom slučaju najsigurnije tlo.

Korisno je znati i da postoje popularni hashtagovi koji će sigurno poboljšati vašu vidljivost ako se nađu u opisu sadržaja kojeg ste podijelili, pa nastojte uvijek da istražite šta je to aktualno i popularno prije nego što kliknete “share”.