Acqua di Gio Absolu je napopularniji parfem ove sezone

getty images, snl

Pitanje koji je muški parfem najbolji uvijek će biti aktualno. No ovo pitanje treba postaviti ženama. A ne muškarcima. Ipak neka ovaj put muška riječ bude posljednja. A miris koji se izdvaja ove sezone je definitivno Acqua di Gio Absolu.

Acqua di Gio lansiran je 1996. godine, kada je njegova inovativna ekspresija snage vode izazvala istinsku revoluciju koncepta muških mirisa. Drugo poglavlje priče 2016. ispisuje Acqua di Gio Profumo, vrlo sofisticiran i upečatljivo muževan miris nadahnut trenutkom u kojem val udara o stijenu.


Acqua di Gio Absolu donosi uzbudljiv nastavak - elegantan spoj drvenastih nota osvježenih prepoznatljivim vodenim akordima.

Acqua di Gio izazvao je revoluciju zbog inovativnog korištenja prirodnih sastojaka i sofisticirane tehnologije. S Acqua di Gio Absolu Profumo, tvorac parfema Alberto Morillas ponovno je uspješno prenio u miris prepoznatljive odlike njegovog prethodnika, osjećaj snage i slobode. Kreirao je svjež mirisni potpis korištenjem morskih nota i pačulija. Pačuli donosi savršenu ravnotežu između vodenih i drvenastih aroma, za istinski muževan miris s dozom senzualnosti, a ovom je prilikom korišten isključivo čisti pačuli iz Gvatemale.





Jedinstven dizajn bočice odražava prirodnu senzualnost i zagonetnu svježinu mirisa ACQUA DI GIÒ ABSOLU, kao spoja rafiniranog luksuza i savršene prirodne simetrije. Na vrhu lakiranog, drvenog čepa izrađenog u skladu s načelima održive proizvodnje ugraviran je legendarni Armanijev monogram. Bočica je izrađena od trajnog stakla. U njoj se krije blistava mirisna tekućina u boji jantara, koja podsjeća na toplinu drveta i neodoljivi zov prirode. Metalni prsten odražava senzualnu snagu vode, a u spoju s čepom utjelovljuje vodene i drvenaste akorde mirisa.




Promotivna kampanja za miris ACQUA DI GIÒ ABSOLU, koju su zajedničkim snagama kreirali fotograf Matthew Brookes i filmski redatelj François Rousseau slavi životnu, prirodnu senzualnost. ABSOLU predstavlja klasičnu esenciju ove mirisne linije, prožetu vibrantnom međuigrom vode, minerala i drveta. Zaštitno lice kampanje je model Jason Morgan, koji utjelovljuje održive vrijednosti linije ACQUA DI GIÒ.