Coca-Cola lansirala prvo alkoholno piće

Coca-Cola VIS by Steve Wilson

Coca-Cola je u Japanu lansirala prvo alkoholno piće u 125 godina postojanja. Jedan od razloga je i to što se već godinama smanjuje broj ljudi koji piju gazirana i dijetna pića.

Coca-Cola je u Japanu lansirala svoje prvo alkoholno piće s ukusom limuna, pokušavajući iskoristiti potencijal novih tržišta i potrošača. Ovaj proizvod ima za cilj da osvoji prije svega mlade koji vole da piju, a naročito žene. Coca-Cola je ovaj potez nazvala "jedinstvenim" u svojoj povijesti dugoj 125 godina, od kada postoji, a tržištu su ponudili tri nova pića koja sadrže od 3 do 8 posto alkohola.

Kao što smo i navikli, Coca-Cola i ovaj recept pažljivo čuva, ali piće je prilagođeno pićima na japanskom tržištu i predstavlja jednu vrstu alternative pivu, zbog čega su upravo žene u fokusu kao glavni potrošači. Najpopularniji ukusi su snažni citrusi kao što su grejpfrut i limun, a iz ove kompanije su priopćili da nemaju u planu da novo piće plasiraju i na tržišta izvan Japana.

Iako je američka tvrtka tijekom 1970-ih koketirala s proizvodnjom vina, eksperiment u Japanu je "jedinstven", rekao je direktor Coca-Cole Japan Jorge Garduno.

Razlog stvaranja novog pića je izrazito velika popularnost slatkih pića s niskim udjelom alkohola, koje u Japanu najviše piju mlade žene.

"Ovo je prvi korak projekta u regiji u kojoj postoji veliki interes za ovaj tip pića", komentirao je glasnogovornik Coca-Cole u Japanu Masaki Iida, koji na upite novinara nije htio odati koji alkohol se nalazi u piću, jer je recept za piće tajna.




Dizajneri proizvoda u Coca-Coli su dobili ideju nakon što su u Japanu posjetili par 'izakaya' pubova, u kojima su primijetili da većina žena pije pića bazirana na limunu i niskom postotku alkohola, piše na internetskoj stranici tvrtke.

Popularna "chuhai" pića, koja sadrže votku ili japanski domaći alkohol koji se zove shochu se mogu naručiti u skoro svakom pubu, a od okusa ljudi mogu birati grožđe, jagodu, kivi ili bijelu breskvu.

Coca-Cola je ovaj put ušla na tržište na kojem su već veliki japanski proizvođači pića kao što su Suntory, Kirin i Asahi, ali nadaju se da će privući kupce ponuđenim okusom limuna.

Direktor Garduno je izjavio da je ovo piće namijenjeno samo za Japan i da ne postoje planovi za izvoz u druge zemlje.