S kombinacijom 7-7-7 spremni ste za ljeto

getty images, snl

Napravite sedam serija ovih sedam vježbi sa sedam ponavljanja i spremni ste za ljeto.

Zbog stalnog kretanja, kalorije se više troše, a vaši otkucaji srca rastu i ostaju povišeni duži period. Ono što je još dobro kod ovog treninga je da si većina muškaraca može postaviti dodatni izazov koristeći utege od 9 do 12 kilograma, tako da ne trebaju dizati velike težine.

Evo kako to funkcionira: Za početak budite sigurni da ste izabrali odgovarajuću težinu s kojom ćete moći odraditi sve vježbe od početka do kraja, bez da ispuštate uteg. Svaki krug trebao bi trajati između dvije ili tri minute, ovisno o vašoj fizičkoj spremi i kondiciji. Ako vam za jedan krug treba manje od dvije minute povećajte opterećenje. U suprotnom, ako vaš krug traje više od tri minute, smanjite težinu.

Za svaku vježbu napravite sedam ponavljanja bez odmora. Odmor od jedne do dvije minute napravite tek nakon svake serije. Vježbe radite točnim redoslijedom.

Ekstenzija tricepsa iznad glave
Biceps pregib
Rameni potisak
Veslanje u pretklonu
Iskorak lijevom nogom
Iskorak desnom nogom
Sumo marinci