Zadig & Voltaire: parfemi cool francuskog brenda

PR

Zadig & Voltaire: prestižna francuska modna kuća, čije je ime izvedeno iz nadimka osnivača Thierry-ja Gilliera, predvodnika Voltaireve filozofije.

Godine 1997. sudbina rock zvijezde heroja Zadiga i njegovog revolucionarnog filozofa Voltaire-a, je inspirirala Thierry-ja Gilliera da kreira novi francuski luksuzni brend. Chic i ležeran. Mladalački, umjetnički, Pariški. Ženstven i muževan. Mnogo više od svakodnevnog. To je kolekcija slobodnog duha s rock stavom. Ona razbija kalup i okreće se ka modernom. Kašmir za sve. Ažurirane osnove.

Zadig & Voltaire su oživjeli pletenu odjeću: izderano, iskuhano, nestrukirano i veliko, s vidljivim šavovima, nedovršenim rubovima, slojevima. Stil sa stavom. Capsule kolekcija sa suvremenim umjetnicima i dizajnerima. Moda kao stav, umjetnost kao inspiracija. Postoji samo jedno pravilo: budite ono što jeste, u potpunosti. To sve je ambicija bez granica ovog brenda i predstavlja njihov modni manifest.

INSPIRACIJA! ROCK U KRVI

Zadig & Voltaire je osmislio izmiješanu siluetu - fleksibilnu, dinamičnu i rock kombiniran s urbanim ali i dalje žilavim utjecajem. To je stav nemira- Biti rock znači biti svoj. Slobodan, siguran u svoju buntovnu eleganciju, osjećati se dobro u vlastitoj koži. Postoji samo jedno pravilo: Uvijek budi spreman na sve!




UMJETNOST KAO INSPIRACIJA


S diplomom s Parsons School of Design u New Yorku i strašću za skupljanje umjetnina., osnivač Thierry Gillier crta svoju odlučnu modernu rock inspiraciju izvedenu iz moderne umjetnosti. Bilo da su u njegovoj kancelariji, izloženi u radnjama ili kod kuće, njegovi najdraži dijelovi oblikuju raspoloženje koje teče kroz njegove kolekcije. Izvorni manifest živopisne, chic i casual mode. Sloboda da izrazite sebe u potpunosti. "Umjetnost je istina".



PARIŠKO NASLJEDSTVO


Zadig, tj. Thierry Gillier: čovjek koji izvozi Voltaire-a u sve četiri strane svijeta, izazov ostvaren kroz reputaciju brenda, književni predvodnik Francuskog njuha, s jedne generacije na drugu, gdje se ležernost i ozbiljnost sastaju, kontrast dubine i svjetlosti, modernog, klasičnog.


DIZAJN! VJEČNI ROCK

Razbijanje kalupa s nonšalantnošću da bi se stvorio živopisni susret dva junaka i njihovih mirisa. Samostalno, dvije bočice predstavljaju revoluciju ljubavi. Strastvenu ljubav u crnom i bijelom. Umjetnička slika oblikovana rockom. Ženstvena bijela. Muževna crna. Između harmonije i prirode, ona i on, zajedno u opojnoj igri zavođenja. Jedno protiv drugog , njihove jednobojne bočice postaju jedno. Ostavljaju trag za njima, stav, dvije bezvremenske esencije.

"Dizajn bočice je elegantan i jednostavan. Inspiriran suvremenom umjetnošću, željeli smo da se fokusiramo na minimalistički dizajn. Crno i bijelo. Kao simbol suprotnosti i privlačnosti između muškaraca i žena."




"ZADIG JE STIL ŽIVOTA, UNIKATAN IZGLED, OSJEĆAJ SLOBODE." - CECILIA BÖNSTRÖM - ARTISTIC DIRECTOR, ZADIG & VOLTAIRE

LINIJA MIRISA OD MODE DO MIRISA

Usklađivanje osnivača Thierry-ja Gilliera i internacionalnih stručnjaka proizvođača parfema Beaute Prestige International, partnera od povjerenja najvećih imena u modi, i genija iza kultnih mirisa. Hrabri duh brenda. Vizija. Izbor od strane modne kuće koji je u laganom chic i rock stilu, koji je revolucionirao modu. Da bi kreirali mirisni stav Zadiga & Voltaire-a, BPI je uzeo dio brendovog DNK i prenio ga u dva alter ega mirisa.



ONA, ON: suprotnosti koje se privlače. Umjetnost je inspiracija koja je besplatna u Parizu. U njihovim tragovima se nalazi elegantni potpis sandalovine. Živopisni stav u crnom i bijelom. Tradicionalni miris vlada bočicama koje izgledaju oštećeno. One stvaraju napetost i pričaju istinitu priču: alkemija jednog para, zauvijek mlada.
Nova dva mirisa Zadig & Voltaire crpe iz vrijednosti brenda da bi stvorili neočekivano, susret dva bezvremenska mirisa. HIM/HER manifest mirisa sa unikatnim DNK.


Vrijedni materijali su kombinirani, svaka nota je izjava koja je oličenje ležernog i chic stila brenda. Gornje note odražavaju jake i jasne ličnosti koje određuju ton: jasmin za nju, citrus za njega.


Harmonije su postignute s kestenom i tamjanom. Slatka vanilija. Muževna crna i ženstvena bijela pronalaze savršenu ravnotežu u nepredvidljivom. Iza sebe ostavljaju trag mirisa koji opisuje pariški umjetnički život: sandalovina, potpis Zadig-a & Voltaire-a koji stvara ovisnost.



THIS IS HIM! DRVENAST, ORIJENTALNI MIRIS


Kreiran od strane Nathalie Lorson i Aurelion Guichard ( Firmenich ). Crn. Moćan. Gospodin rocker s borbenim duhom. Ova urbana skitnica ojačava svoje samopouzdanje sa začinjenim tamjanom, grejpfrutom i crnim biberom. Muževnost s mekim srcem - pola vanilija, pola tamjan. Slobodni duh s divljim instinktom: sandalovina, potpis Zadig-a& Voltaire-a. Nesputani moderni junak, odlučno muževan. Ovo je ON.



THIS IS HER! DRVENAST, CVJETNI MIRIS


Kreiran od strane Sidonie Lancesseur i Michaela Almairaca (Robertet). Bijelo. Istinito. Pariška elegancija obmotana nježnom svilom i kašmirom. Mlada, nemirna ljepota razmetljivo prska cvjetni buket Arapskog jasmina razrijeđenim ružičastim biberom. Slatkoća s rock duhom napravljena od kestena i vanilije. Slobodna kao i njen izgled, njena ženstvenost je potvrđena s intenzivnom, drvenastom i mliječnom baznom notom: Samouvjerena, nepredvidljiva, neodoljiva. Ovo je ONA!






KAMPANJA IGRA SJENA I SVJETLA

Noćno doba u Parizu. U gradu svjetlosti, suprotnosti se privlače, strast je uzavrela, sve snimljeno u pariškom stanu od strane fotografa Freda Meylana.
Njegov cilj: Oblikovati mnoga lica ovog para mirisa.


Ona: nježna i ležerna u crnim kožnim hlačama i čizmama sa zakovicama, graciozna francuska muza koju utjelovljuje Josephine Le Tutour.
On: u tamnim farmerkama, misteriozan, muževan ali i dalje osjećajan, model Sam Lammar.


Osjećaj slobode preko kaldrme, vjetar u kosi. Ples do sitnih sati ujutro. Dodiri kože, grljenje, odvajanje, osjećaj. Harmonija između dva mirisa. Živopisna privlačnost crnog i bijelog u reklamnom kratkom filmu koji je napravio Emmanuel Giraud.

Tristan Casara - The Avner, DJ, muzičar i producent ekskluzivnog naslova " We belong" iz reklame. Ovaj umjetnik koristi sempliranje za svoja djela i pravi samo onu muziku koju voli. Otkrije i izabere pjesmu koju želi da bude njegova i obradi je, reže glasove i cijepa muziku. Prati svoju viziju i osjećaje, djeluje da je drugi život, ali zadržava dušu i srce pjesme. Sempliranje daje slobodu da stvarate i reinterpretirate.


THE ROCK ANGEL!! ANDROGEN , CRNE NAOČALE


Anđeo slijeće na gomilu knjiga u kancelarijama Zadiga & Voltaire-a. Ekscentrični simbol pariške elegancije, inspiriran suvremenom umjetnošću. Bezvremenski vjesnik ovog mirisnog dua. Njegova krila su više od simbola: ona predstavljaju slobodu.