Veliki Google rebranding

getty images

Google se odlučio na veliki rebranding za svoja tri poznata proizvoda pa će tako odsad postojati Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager.

Adwords je lansiran prije 18 godina i mijenja ga Google Ads, što nije bilo jednostavno učiniti.

No, Adwords je poslije afere s američkim predsjedničkim izborima u novembru 2016. godine ipak izgubio značaj koji je imao, nadvila se sjena nad njime pa se Google trudio nekako okrenuti sve u svoju korist. S novim imenom, nadaju se, to bi trebalo biti i postignuto.

Također, s promjenom imena stigla je i promjena u samom radu, pa će tako Ads biti ponuđen diljem Googleovih platformi, usluga, partnerskih web stranica i aplikacija. Primjerice, riječ je o YouTube, Google Maps ili Google Play. Stići će ujedno i novi način za pokretanje i održavanje kampanji, koji bi trebali manjim firmama pomoći više po pitanju postignutih rezultata no što je bilo dosad.

“Živimo u mobilnom dobu, što znači da su ljudi promijenili navike pa brzo idu iz aplikacije u aplikaciju, s usluge na uslugu. Oglasi moraju biti prilagođeni takvom okruženju. Osim toga, dali smo sve od sebe da pojednostavimo tri predstavljena brenda”, naglasili su ponosno iz Googlea.

Google Marketing Platform pak će zamijeniti DoubleClick i Google Analytics 360, što marketinškim stručnjacima omogućava da izvedu sve što im treba na jednom mjestu, bez da moraju ići s jedne platforme na drugu. Time je Google ispunio želju zajednice, koja postoji posljednjih nekoliko godina.

Što se tiče Google Ad Managera, on je namijenjen na korporacijskim razinama i mijenja DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Manager. Dakle, također ujedinjuje dvije dosadašnje usluge u jednu pa će se i s Google Ad Manager uvelike olakšati posao.