Evo zašto vam treba uže za preskakanje

getty images

Vrijeme je za vaš trening, ali vremenski uvjeti (iako je ljeto, imamo osjećaj da je jesen) vam "ne idu na ruku".

Uz sve to, tu su i velike gužve na cestama, i zbog toga kući dolazite kasnije nego inače i još morate da pravite ručak. Kako onda pronaći vrijeme za trening? Rješenje za ovaj vječiti problem ne košta mnogo i ne uzima mnogo vremena. Nabavite uže s preskakanje.


Poznata studija iz 1968. godine potvrdila je da nakon 6 tjedana dnevnih desetominutnih vježbi s užetom za preskakanje, ostvaren je isti napredak u kardiovaskularnom zdravlju vježbača kao i pojedinaca koji su svaki dan trčali 30 minuta. Preskakanje užeta, zaključili su naučnici, je efikasnija metoda postizanja istih rezultata.


Posljednja istraživanja su smanjila očekivanja, što je vjerojatno razlog što proizvodnja patika za trčanje je industrija čija se vrijednost mjeri u milijardama dolara, dok proizvodnja plastičnih užadi to nije.


Ipak preskakanje užeta je veoma dobro za vas! Iz perspektive potrošnje energije, jednako je trčanju u tempu od osam minuta i bolje je od vježbi kao što su plivanje, veslanje i kuglanje - kada je u pitanju sagorijevanje kalorija.  Još jedan plus je što može biti urađeno u privatnosti i ugodnosti vašeg doma.
Za jedan uredan  desetominutni trening u sljedećoj situaciji u kojoj ćete biti pritisnuti vremenom, nađite prostora u vašem dnevnom boravku i stvorite minijaturni intervalni trening, skačite u visokom intenzitetu za dvije minute, nakon čega slijedi pola minute odmora. Ponovite još tri puta.