Sve prednosti vježbanja nogu

SNL

Pet razloga zbog kojih ih morate početi raditi odmah

Niko se naročito ne raduje treningu nogu. Teško je naći motivaciju za vježbe poput čučnja i iskoraka. Naravno, postoje i oni razmetljivci koji se raduju treningu nogu. Ovaj članak njima nije posvećen. Oni su već shvatili sve prednosti jakih kvadricepsa. Članak je posvećen drugoj, puno većoj skupini, koja trening nogu smatra sesijom samomučenja. Često dolazite u iskušenje da preskočite trening nogu? Sada ćemo vam dati pet razloga zbog kojih vam to nikada više neće pasti na pamet.


Izgradit ćete više mišića u cijelom tijelu

Testosteron je steroidni hormon koji proizvodi vaše tijelo i koji igra ključnu ulogu u muškom zdravlju, tako što potpomaže izgradnju i jačanje mišića. Složeni pokreti kao što su čučanj i mrtvo dizanje, u kojima učestvuje veliki broj mišića, pomažu jačem izlučivanju testosterona. Dakle, više vježbi za noge > više testosterona u organizmu > brža izgradnja mišića. Motivacija bolja od ove većini nije potrebna. 


Sagorijevat ćete više kalorija

Da li ste znali da je gluteus maximus (ili ti ga vaša guza) najveći mišić u vašem tijelu? Trenirajući ove ogromne mišiće, zahtjeva više energije. To znači da će vaše tijelo u toku vježbe nogu i gluteusa, sagorijevati više kalorija. Studija koja je organizovana od strane američkog Žurnala primijenjene fiziologije, pokazala je da vježbe nogu strahovito ubrzavaju metabolizam i potrošnju energije. Ono što je jednako važno je da se brzina metabolizma i sagorijevanje energije ne smanjuju ni nekoliko sati nakon treninga. Dakle, više vježbi za noge > brži metabolizam > veće sagorijevanje kalorija.


Više nećete imati pileće noge

Ozbiljni smo. Ako planirate izaći iz farmerki, bacite se na trening nogu. Johnny Bravo izgled odavno nije u modi. 


Imat ćete više snage

Možda ne vjerujete, ali vaše noge i trbušni zid generiraju najviše snage tokom dizanja velikih kilaža. Da, čak i kada radite bench press, uključeni su mišići donjeg dijela tijela, kako bi pomogli vašoj stabilnosti i potisku. Snažan gornji dio tijela, nije jedini uslov za velike kilaže na bench pressu, vježbama latissimusu i ramenom potisku. Ne kaže se slučajno da se kuća gradi od temelja, a tijelo je vaš jedini permanentni dom. 


Umanjit ćete rizik od povrede

Ako zapostavljate jačanje donjeg dijela tijela, galopirate prema velikoj povredi ili povredama. Disbalans mišićne mase u tijelu i umanjena mobilnost vodi vas ka bolu u donjem dijelu leđa i ozljedi Ahilove tetive. Čučnjevi, iskorak i mrtvo dizanje pomoći će da izgradite jake tetive koljena i članaka, mišiće oko zglobova i učiniti vas stabilnijim i mobilnijim.


Na kraju da zaključimo. Ako želite ozbiljne mišiće, funkcionalnu snagu, manji rizik od povrede, počnite redovno vježbati mišiće nogu. Trećina vaših treninga mora biti posvećena nogama. Nakon perioda navikavanja, garantujemo da ćete zavoljeti ove vježbe. Zdrava doza mazohizma je ponekad jako korisna.