Uskočite u ružičasto

SNL

Ko je mogao predvidjeti da će jedna od najprodavanijih boja tekstila za muškarce u prošloj godini biti prljavo ružičasta? Bila je toliko popularna, pa se očekuje da će se pomama za ovom bojom nastaviti i ovoga ljeta. Većina priznatih dizajnera je već ima u svojim ljetnim kolekcijama. Ovaj put ružičasta dolazi u više nijansi poput: prljave, neon, pastelno i milenijskoj. Iako se radi o izuzetno popularnoj boji, nositi i kombinirati je uopšte nije lako, naročito ako se radi o onoj koja naginje "prljavom" spektru ružičaste. 


Mi u SNL-u volimo da budemo metodični. Ne da samo pišemo ove retke, već ih i živimo. 


Ovdje se radi o pamučnom džemperu "Holiday Boileau", sjajnog kroja. Radi se o robnoj marki u vlasništvu supruga urednice francuskog izdanja časopisa Vogue. Dobro zvuči, ali postoje i dvije zamjerke. Prva je natpis "Holiday" preko prsa. Nemamo ništa protiv ovog veselog slogana, no isti nije prigodan kada u kišno jutro sjedimo za svojim radnim stolom, okruženi radnim kolegama i klijentima. Postoji li išta manje "holiday" od toga? 



Očito natpis na majici laže, a drugi problem je što se ova prljavo ružičasta lako uklapa s našim blijedim, neosunčanim licima. Dok je nosimo, zbilja je teško odrediti gdje prestaje vrat, a počinje majica. 


Ne čudi zašto su muškarci spremno prihvatili ovu boju. Prije svega, već dugo vremena se ne bojimo određenih "rizičnih" boja. Sada u kabinama najboljih svjetskih butika možete vidjeti vatrogasce, policajce i poljoprivrednike koji isprobavaju ružičaste majice s fotografijama slatkih meda, "Hello Kitty" ili princeza na prsima. Interesantna nijansa ružičaste, s vrlo atraktivnim i modernim imenom, je tzv milenijska. Radi se, kao što vidite, o boji sličnoj boji kože. 


Ružičasta nije hit samo u tekstilnoj industriji. Sve češće je vidimo kao osnovnu boju u uređenju restorana ili čak kao boju fasade na kućama. Restoran po imenu "Sketch" u londonskom naselju Mayfair, dekorirao je umjetnik David Shrigley, koristeći dominantno ružičastu boju. Tržište nekretnina također drma interesantan novi trend. Naime, kuću je lakše prodati ako je fasada u nekoj prigušenoj nijansi ružičaste. 


Ako pitamo eksperte, zašto je ružičasta tako trendi. Dobiti ćemo očekivane odgovore. Jačanje rodne politike, seksualnih manjina i otvoreno prikazivanje svoje ženstvene stane od strane modernih muškaraca. Ipak, vjerojatno se radi o činjenici da su nijanse ružičaste jako "instagramične" (izgledaju lijepo na Instagramu). Ružičasta naročito dobro izgleda kada ste na odmoru. Savršeno ide uz suncem okupane dane, pješčane plaže i raznobojne koktele.


Vrijeme u kojem živimo se doima nekako turobno. Rijetki su ljudi koji tvrde da će sve biti bolje. Pesimizam je postao stanje duha većine čovječanstva. Zbog toga možemo biti zahvalni modnim guruima, koji su odlučili da ovim trendom unesu malo boje u ovaj tmurni svijet. Možda će nam to pomoći da na život počnemo gledati kroz ružičaste naočale ili kroz dno čaše pune rozea. Ohrabrimo se i odjenimo ružičasto, možda odjedanput svijet bude ljepše mjesto.