Kako nakon ljeta ostati motiviran za trening?

getty images

Bilo da govorimo o vrhunskom sportu ili rekreativnom vježbanju, motivacija je ključna da bi se postigao bilo kakav rezultat. Ne postoji plan i program treninga i prehrane koji će vam dati rezultate, ako vi niste usmjereni ka cilju koji želite postići.

Ljeto se polako bliži kraju (barem kalendarski), temperature polako padaju, a s temperaturama pada i naša motivacija za treningom. Neki su uspijeli postići rezultate koje su željeli do ljeta, neki su “zapeli” na pola puta, a neki nikad nisu ni poduzeli prve korake ka svom summer bodyu.


Kako nakon opuštenog životnog ritma, leškarenja i uživanja pronaći motivaciju za nastavak treninga i fitness prehranbene rutine? 


Prije svega odredite koji je vaš konačni cilj. Na proljeće je on sigurno bio summer body, a sad kad stiže jesen, odredite si nove ciljeve. To može biti održavanje forme u kojoj ste sad ili želite izgledati još bolje na proslavi dvadesetog rođendana vaše kompanije… Sve će ići lakše kada odredite cilj. Važno je da cilj bude realan i ostvarljiv, ali dovoljno poticajan da vas drži u fokusu i motiviranima. Uz redovne treninge s jasnim ciljem lakše ćete planirati i prehranu.


Planiranje prehrane, dijeta i odlasci na treninge zahtijevaju puno vremena i organizacije. Podijelite li svoj cilj sa svojim bližnjima, zasigurno će vam pomoći i olakšati život u puno situacija. Kada budu svi uz vas, osjećat ćete odgovornost i dobiti veću motivaciju da svima dokažete da možete ostvariti svoj zacrtani cilj.


Imajte na umu sve vrijeme da je vaš napredak proces koji traje ukoliko mu se pristupi kvalitetno i dugoročno.


Ako ste polako zapali u fitness rutinu i nedostaje vam motivacije, probajte nešto novo. Grupni treninzi, vježbanje u paru ili pak samostalni trening bit će nova vrsta izazova za vas i vaše tijelo. Ako ste osoba kojoj je potrebna dodatna motivacija, pronađite motivacijske izreke, Instagram profile fitness trenera, videa treninga ili neku drugu vrstu materijala i dajte si vremena da vas potaknu na akciju. 


Za održavanje motivacije nepohodno je da se nagradite. To može biti najdraži obrok, nova oprema za trening ili nešto sasvim drugo što će vas dodatno motivirati. Jer nije jednostavno ostati motiviran i održavati fitness ritam tijekom cijele godine.


I ono najvažnije, nikad se nemojte obeshrabriti zbog posustajanja. Jer svi imamo lošije dane, dane kad nas iscrpi posao, obitelj ili partner. To su oni dani kad nemamo energije niti volje da odradimo trening ili kad jednostavno trebamo više čokolade.  U tim danima važno je zadržati misao da cilj nije nedostižan i što prije se vratiti na “pravi put”.


Nismo rekli da je jednostavno, jer nije. Ali imajte na umu da ostvarenjem ovog cilja ne dobivate samo željeni izgled nego i samopuzdanje da ćete i ostale životne ciljeve jednako uspješno realizirati kao i ovaj.


Sretno!