Parovi trebaju vježbati zajedno. Ovo su razlozi zašto

getty images

Da li ste ikada vježbali s partnericom? Niste?! Možda će te nakon ovog članka pozvati svoju partnericu na zajednički trening.

Više od polovine žena vježba s drugima ženama. Prema teoriji samoodređenja, optimalno smo motivirani autonomijom, vještinom i društvenom potporom. Posebno žene. Iskoriste kratke pauze za malo tračanja, “snimanja situacije” u teretani, zoomiranje prijateljicinih novih tajica…


Psiholozi tvrde da muškarcima često nedostaje element društvene podrške koju se žene sklone imati, te im zbog toga opada motivacija tokom treninga.



Zajednički interesi i postavljanje ciljeva odličan su način povezivanja kao para. Ali, osim naleta endorfina nakon vježbanja, zadovoljstvo vlastitim tijelima, koje ćete oboje osjetiti, pogotovo kad se “zategnete”, uzburkat će vam krvotok. Da, i prema onim dijelovima “tamo dolje”, potičući želju i za drugačijom vrstom tjelovježbe.


Ako vam ovo nije dovoljan razlog da pozovete svoju partnericu na zajedničko vježbanje, imajte na umu i činjenicu da se parovi koji vježbaju zajedno manje se svađaju. Vježbanje je, osim što njime gradite svoje tijelo, odlično i za izbacivanje negativne energije.


Priznajte koliko puta vam je partnerica prigovorila da više vremena provodite u teretani nego s njom. Ali evo i riješenja. Kvalitetno provedeno vrijeme pri čemu činite odlične poteze za vaše zdravlje, izgled i vezu. I vjerujte mi na riječ, nigdje više nećete osjetiti izjavu da jedno iz drugog izvlačite ono najbolje kao u teretani.


Smatram da je ovo dovoljno razloga da već danas pozovete svoju partnericu na zajednički trening.