"Y" - Miris kao posveta neustrašivom vizionaru Yves Saint-Laurentu

getty images

Novi YSL muški miris jednostavnog naziva "Y", koji donosi kombinaciju drvenastih i toplih balzamičnih nota.

Kako kultna modna kuća YSL opisuje svoj novi miris, parfem "Y" nije priča o muškarcu, nego o generaciji muškaraca koje vodi strast dok hrabro pronalaze svoj put. Od nadahnuća, preko marljivog rada i suradnji do samoostvarenja i uspjeha.

Ime parfema zapravo je igra riječi – slovo Y na engleskom se jeziku izgovara isto kao i why (zašto).


Uz 'Y' sve je moguće. Zašto bih kročio utabanim stazama ako mogu slijediti svoj put? Zašto bih imao snove ako ih ne mogu ostvariti? Pitati se 'zašto' nije slabost, nego snaga. 'Zašto' može srušiti zidove i izgraditi nove svjetove. Što se češće pitam 'zašto', imam više hrabrosti postati ono što uistinu jesam, kaže muškarac koji u viziji brenda YSL koristi miris 'Y'.





Mirisni nektar predstavlja upečatljivu osobnost 'Y' muškarca: gornje su note svježe i jasne, a u baznim notama i u srcu mirisa snažne i senzualne. 'Y' simbolizira inovativan duh mladosti, te je posveta osnivaču brenda, Yves Saint-Laurentu koji je bio poznat po odvažnoj, neustrašivoj i kreativnoj viziji.

Miris se ne naslanja na tradiciju, ali joj iskazuje poštovanje, te utjelovljuje novu viziju YSL muškarca koji prihvaća različitosti i promiče kreativnost.



Trojica svestranih muškarca tvore 'Y' tim naprednih i marljivih ambasadora koji s dozom elegancije utjelovljuju nesputan kreativan duh novog mirisa YSL kuće. Oni su Loyle Carner, 22-ogodišnji reper iz južnog Londona poznat po autentičnim tekstovima i velika hip hop nada, Alexandre Robicquet, poduzetnik i znanstveni istraživač umjetne inteligencije iz Pariza te jedan od osnivača platforme "Crossing minds" te David Alexander Flinn, 29-ogodišnji kipar, filmaš i model iz New Yorka.