Greške koje mogu ugroziti vaše vježbanje

getty images

Ne dozvolite da vam ove greške prekidaju kontinuitet u vježbanju.

Stručnjaci preporučuju tridesetominutno vježbanje pet dana u sedmici. Međutim, neke greške u vježbanju mogu učiniti više lošeg nego dobrog. Evo i koje su to greške koje osobe najčešće prave dok vježbaju.


Obrok prije vježbanja

Ako jedete dva sata prije vježbanja tijelo će probavljati hranu, a krv neće proticati u vaše mišiće. To može utjecati na oporavak nakon vježbanja i dovesti do grčeva i mučnine. Umjesto toga probajte neki lagan doručak poput kriške namazane kikiriki puterom, pojedite bananu, malo grčkog jogurta, šaku šumskog voća ili nekoliko oraha ili grožđica.


Preskakanje vježbi

Neredovno vježbanje je najgora stvar koju možete uraditi svom tijelu. Ne samo da će vam otežati postizanje ciljeva, već ćete izgubiti i dio napretka koji ste postigli.


Ne zagrijavate se 

Početak vježbanja prije zagrijavanja može vam uštedjeti nekoliko minuta, ali to jednostavno nije dobra ideja. Vaše se tijelo mora zagrijati da bi podiglo tjelesnu temperaturu jer ćete na taj način opustiti mišiće i dati više mogućnosti kretanja. Zagrijavanje može biti i jednostavno kao lagano hodanje, trčanje ili biciklizam, samo budite oprezni da ne istegnete mišiće prije zagrijavanja.


Skakućete dok se protežete

Na ovaj način možete povrijediti svoje mišiće. Zbog toga, kada se rastežete čvrsto držite pozu 20-30 sekundi. Iako postoji balističko istezanje koje zahtijeva odskakanje, nemojte ga raditi ako pored sebe nemate profesionalnog fitness trenera.


Nemate dobro držanje

Ovo također može ograničiti vaš napredak, tako što može dovesti do pada ili povreda. Naprimjer, ako dižete veliku težinu pokušajte leđa držati ravno, ramena nazad i opustite koljena.


Zanemarujete vaše mogućnosti

Nikada nemojte pokušati dizati veću težinu od one koju vaše tijelo može podnijeti. Na taj način se možete povrijediti. Ako već želite dizati veću težinu idite postepeno.