Trebate slušati muziku dok vježbate

PR

Radili vi istezanje, trčanje ili dizali tegove, postoji dobra muzika za svaku aktivnost.

Rano jutro. Šest sati. Budite se i lagano oblačite da istrčite svojih četiri – pet kilometara pred posao i tako se razbudite na najbolji mogući način. Obavezan asesoar tokom trčanja je mp3 player na kojem imate sastavljenu najbolju moguću playlistu za trčanje. Energičnu i kompatibilnu za tu relaciju koji ćete istrčati. Ne samo da ćete se dobro razbuditi već i oraspoložiti, te sretni i nasmijani započeti dan. 


Ako ste pak orjentisani ka teretani i svoje kilometre volite da trčite na pokretnoj stazi, princip je isti, sve su ostalo nijanse. Ili dok vježbate na raznim spravama, a odabir muzike koju puštaju u teretani vam baš i nije po ukusu, tu je vaš sopstveni mp3 player sa kojeg ide omiljeni konceptualni miks. 



Istraživački tim u Texas Tech University Health Sciences Centru napravio je studiju za mjerenje utjecaja slušanja muzike na učinak vježbanja. Liječnici rutinski koriste ove testove kako bi procijenili zdravlje srca. Za ovu studiju, podijelili su 127 sudionika u dvije grupe, kako bi provjerili učinak muzike na pokretanje i funkcionalnost tijela. Jedna grupa je slušala glasnu, ubrzanu muziku, dok je druga skupina imala slušalice ali nije slušala nikakvu muziku.


„Rezultati su pokazali da muzika ima sinergijski učinak u smislu da želite vježbati i držati se svakodnevne rutine vježbanja. Ako vam liječnici preporučuju vježbanje, vrlo vjerojatno će vam preporučiti i slušanje muzike istovremeno“, poručili su iz istraživačkog tima.


Muzika je oduvijek bila veliki motivator i najbolji stimulans, zbog čega veliki broj ljudi u teretani nosi slušalice. Radili vi istezanje, trčanje ili dizali tegove, postoji dobra muzika za svaku aktivnost.