Maserati: Automobil za pravog muškarca

PR

Ako vam se sviđaju talijanski sportski automobili, sada je jedinstvena prilika da osigurate sebi klasični Maserati.

Sa fascinantnom historijom i imenom zbog kojeg vas podilazi drhtavica niz kralježnicu, kao i svakoga ko se boji pauka, ovaj izvanredni 1953 Maserati A6G/2000 Spyder nedavno je najavljen kao jedan od vodećih proizvoda na aukciji 2019 Bonham Scottsdale.


Dakle, ako vam se sviđaju talijanski sportski automobili, sada je jedinstvena prilika da osigurate sebi automobil koji je još raritetniji od Chinese Hourglass Spidera.


A6G/2000 Spyder bio je prvi Maserati ikada dizajniran od strane Pietroa Frua. Ovaj model jedan je od njegova prva tri izdanja, koji se mogu prepoznati od kasnijih utjelovljenja, najjasnije po zapanjujuće postavljenim središnjim svjetlima, i zgodnim dvostrukim vjetrobranskim staklom.



Komadić automobilske misterije...

Automobil koji je ovdje predstavljen, čije je porijeklo nepoznanica još od kada je registrovan u oktobru 1954. u Rimu, otkriveno je 1997. godine u Kaliforniji.


Grupa nizozemskih kolekcionara ručala je u restoranu u Kaliforniji, raspravljajući o porijeklu talijanskih automobila, kada je njihova poslužiteljica, Dee-Dee, spomenula da posjeduje stari talijanski automobil - Maserati A6G Frua Spyder. Za stolom je zavladao muk.


Dolazeći u njenu malu garažu s jednim automobilom, pokušali su odmah sklopiti ugovor o prodaji automobila, ali nesreća je htjela da se to ne desi. Ova priča je objavljena u izdanju magazina Klasičnih sportskih automobila iz 1998. godine, uključujući i kontaktne podatke Dee-Dee, uz rečenicu "Ona želi prodati Maseratija!".


Automobil je pripadao njenom ocu, entuzijasti koji je sudjelovao u SCCA i vintage takmičenjima sa svojim Frua Spyderom, već u nizu od 25 godina.



Projekat strasti...

I tako je došlo do toga da je automobil kupljen od strane sadašnjeg vlasnika i da ga je 2000. godine on isporučio povjerljivoj skupini obrtnika u Modeni u Italiji zbog restauracije automobila što je bliže moguće njegovom originalnom stanju - pod stručnim nadzorom povjesničara Maseratija, dr. Adolfa Orsija. Malo po malo, a pet godina kasnije, auto je “ponovno rođen“.