YouTube udvostručuje reklame

getty images

Mnogim korisnicima YouTubea smetaju reklame koje se pojavljuju na početku i tokom videa, a popularni videoservis sada uvodi promjene.

YouTube sada ima rješenje problema s reklamama te je najavljeno eksperimentalno prikazivanje dvije pre-roll reklame na početku videa koje će biti moguće "preskočiti". To znači da će se reklame rjeđe pojavljivati tijekom gledanja videa, a YouTube procjenjuje da će biti do 40 posto manje prekida zbog reklama tijekom gledanja jednog videa.



To možda ne zvuči mnogo, ali iz YouTubea je ipak stigla reakcija nakon istraživanja koje je pokazalo da su korisnici "prilično osjetljivi" na učestalost pauziranja videa, posebno u slučaju kad gledaju duže klipove.



Promjene će za desktop verziju biti uvedene ove godine, a nakon toga slijedi mobilna verzija te TV. Također, ove promjene se čine kao dobra vijest i za oglašivače jer je YouTube saopćio povećanje reacha za 8-11 posto tijekom prvih testova.