Zašto je bolje vježbati ujutro?

Pexels.com

Postoji razlog zašto većina sportista radije bira jutranji trening.

Svi znamo da bismo trebali redovno vježbati, ali kada je najbolje vrijeme za vježbu? Da li uopće postoji? Možemo reći da razlog postoji, ali se ne morate opterećivati ako niste jutarnja osoba jer su istraživanja pokazala da smo najbrži i najsnažniji između 7 i 11 sati popodne. Dok nema štete u večernjem vježbanju, jutarnje vam donosi neke prednosti. Tako da ako ste poznati po tome da se ulijenite u toku dana, ili vam dan prođe za tren oka  da toga niste ni svjesni, odradite vaš trening prije doručka. Zašto?


BRŽE SE RJEŠAVATE MASNOĆA IZ VAŠEG TIJELA


Japansko istraživanje je pokazalo da se oksidacija masnoća događa kada vježbate prije doručka. Ne samo da oksidirate više masnih molekula, već i smanjujete rizik za dijabetes tipa 2. Vježbanje prije doručka oponaša stanje posta i pomaže vam da počnete gubiti kilograme. Ipak, ako je vaš šećer u krvi nizak ili imate potrebu nešto pojesti, 10 minuta prije treninga pojedite bananu ili manju energetsku pločicu.


POBOLJŠAVATE VAŠU IZVEDBU


Nešto što nam svima ujutru treba jeste više energije, a pokret će vam zajamčeno povećati energiju. Vježbanje ujutru se pokazalo kao odličan način da ostanete fokusirani cijeli dan. Ne samo da ćete imati više energije, nego će i vaš um biti miran i spreman na sve izazove u toku dana.


UPRAVLJATE VAŠIM STRESOM


Do trenutka kada dođete na posao, endorfini koje vaše tijelo oslobađa dok vježbate ostaviti će vaš u boljem raspoloženju. Osjećati ćete se veoma motiviranima i postignutima. To je odličan način za početak radnog dana. Osobe koje regularno vježbaju ujutru kažu da se osjećaju sposobnijima i općenito bolje balansiraju posao i život.


SPAVATE BOLJE


Iako zvuči nelogično, s obzirom da ustajte rano da biste vježbali, jutarnje vježbe su povezane sa boljim snom. Istraživanja sprovedena kod osoba sa nesanicom su pokazala da im je vježbanje tri do četiri puta sedmično pomogla da lakše zaspu, dok su im večernja vježbanja stvarala više problema sa snom. Kada dobijete dobre navike spavanja, imati ćete više energije na početku nego na kraju dana da uložite u svoj trening.