Pet napitaka koji će vam pomoći da brže zaspite

Pexels.com

Nekada nam bude teško zaspati nakon dugog dana. Zapravo, jako je teško pronaći i održavati pravilan raspored spavanja.

Između gledanja omiljenje serije i pregeldanja Instagrama kasno u noć, nekada imamo previše stimulansa da bismo se opustili i zaspali u željeno vrijeme. Na našu sreću postoje neka pića koja pomažu da brže zaspemo i čvrsto spavamo tokom cijele noći.


Umjesto čašice štoka, izaberite neki od ovih napitaka koji će vam pomoći da dobijete tih potrebnih sedam do osam sati potrebog sna.


Voda

Pitate se kako vam obična voda može pomoći  da bolje spavate? Pa, ukoliko pijete dovoljno vode u toku dana to izravno utječe na vaš san jer odlazak u krevet dehidrirani može poremetiti vaš san. Dok spavamo, disanjem gubimo tekućinu, tako da je bitno da u toku dana pijemo dovoljno vode da dehidracija ne bi bila razlog uzbog kojeg se budimo u toku noći. 



Sok od trešanja


Trešnje su prirodni izvor melatonina, hormona koji pomaže regulirati cirkadijurni ritam tijela (jednodnevni ritam tijela). Istraživanja su pokazala da trešnje također smanjuju bol  u mišićima i povećavaju snagu mišića, pogotovo među trkačima na duže staze. Popijete čašu soka od trešnje ili ih dodajte u sok ili smoothie.



Moon milk 

Vjerovatno ste vidjeli fotografije ovog pića na Instagramu i pitali ste se o čemu se radi. Moon milk je toplo piće koje sadrži biljne sastojke poput kurkuma, indijskom ginsenga, badema, oraščića i crnog papra. Ljudi kažu da im ovo piće pomaže da bolje spavaju iako još uvijek nije poznato iz kojih je to razloga. Moguće je da određeni sastojci potiču pospanost i opuštanje, ali je također moguće da ih jednostavno smiruje ritual toplog napitka prije spavanja. 



Čaj od kamilice

Šolja bilo kojeg toplog čaja vas opušta, ali kamilica ima posebnu moć opuštanja. Istraživanja su pokazala da kamilica pomaže pri smanjenju simptomakod osoba sa anksioznošću. U kombinaciji sa lavandom, dobit ćete još bolji učinak opuštanja prije spavanja.



Mlijeko

Možda ste primijetili da najbolje zaspite ako popijete čašu toplog mlijeka prije spavanja. U pravu ste, ali ne iz razloga zbog kojeg mislite. Mlijeko sadrži triptofan koji pomaže mozgu da proizvodi serotonin i melatonin. Ljudi misle da je triptofan razlog zbog kojeg postajete pospani, ali mlijeko zapravo nema dovoljno triptofana da bi imalo takav učinak na vas. Pa zašto ste onda pospani poslije čaše toplog mlijeka? Razlog je isti kao i ranije, čaša toplog napitka vas grije i pomaže vam da lakše zaspite.