Marketinške muze novog doba

PR, Instagram

Marketinški trendovi modernog doba na koje će se mnogi teško navići.

Neke od njih ste možda i sami primjetili, a za mnoge ste čuli. Oni su Instagram influenceri sa milionima pratilaca širom svijeta, a veliki svjetski brendovi žude da ih oni reklamiraju. Mada su njihovi pratioci stvarni ljudi, influenceri koje vidite na slikama, nisu. Pokušajmo objasniti. 


Bilo je to sredinom 2016. godine kada je prvi virtualni influencer otkrio svoje kompjuterski proizvedeno lice. Nedavno je firma Brud, locirana u Los Angelesu, otkrila svoj angažman u kreiranju ovog lika. Od tada su mnoge slične kompanije počele da ih slijede. Dakle, o čemu se radi? Iz perspektive velikog brenda, mnogo su manji rizici saradnje s vještačkim nego Influencerima od krvi i mesa, koji ponekad znaju biti “teži za održavanje”. Također, benefiti su potencijalno mnogo veći. Naime, avatarima bolje za rukom polazi biti u skladu s generacijom Z, nego njihovim ljudskim konkurentima. Upitnici iznad vaše glave? Dopustite da vam predstavimo najkrativnije CGI influencere čija imena ćete neminovno sresti na web-u. 


@lilmiguela

Pratilaca: 1.4M



Lil Miguela ("pravog" imena, Miguela Sousa) bila je prva robotizirana ljepotica koja se pojavila na Instagramu. Osnovna namjena joj je bila da bude seksualni robot, prije nego što ju je kompanija Brud “spasila”. Kasnije je inscenirana i svađa naše Miguele s Trumpovom obožavateljkom Bermudom. Ne moramo ni govoriti da se radi o još jednom robotiziranom influenceru. Miguela izgleda izrazito cool, nosi modern odjeću i obuću i tetovira svoje tijelo. 



@shudu.gram

Pratilaca: 144K



Shudu je otkrivena na sličan način kao i većina današnjih modela, na Instagramu. Prvo pojavljivanje je imala na profilu popularne Rihanne, gdje je, u reklamne svrhe, nosila karmin robne marke Fenty. Danas je Shudu poznata kao prvi digitalni supermodel, zbog čega je postala kulturološka senzacija.  



@blawko22

Pratilaca: 137K



Jedini muški CGI influencer sa šestocifrenim brojem pratilaca zove se Ronnie Blawko. Na slikama se uvijek pojavljuje s djelomično prekrivenim licem. Predstavlja se kao sex simbol i mladi robot koji pokušava da uspije u životu. Prijatelj je s gore navedenom Miguelom. Pokušava da promoviše imidž običnog dečka iz ulice. 



@noonoouri

Pratilaca: 103K



Iako Noonoouri ne izgleda kao prava osoba, već je njen izgled očita animacija, to je nije omelo da uspostavi odlične saradnje s Diorom i UNICEF-om. Proglašena je društvenim talentom i redovito dospijeva na liste najbolje obučenih javnih ličnosti. Vjerovatno bi to pošlo za rukom i svima nama, da nam svakodnevne obaveze ljudi od krvi i mesa ne oduzimaju toliko vremena.