Boss Bottled Collector's Edition Hugo Boss i Gerard Butler

SNL

Boss lansira kolekcionarsko / limitirano izdanje popularnog muškog mirisa Boss Bottled u prepoznatljivoj bočici tamno sive boje dostupnoj u količini od 50 i 100ml Eau de Toilette. Nova tamna bočica dizajnirana je u čast 15-godišnjice Boss Bottled mirisa i odlikuje se jednostavnim, elegantnim linijama koje naglašavaju sofisticiranost brenda. Želja dizajnera je da novu kolekcionarsku bočicu učine što muževnijom, što postižu neprovidnim staklom, tamno sivom nijansom i metalnim detaljima.


Kompozicija svakako ostaje nepromenjena i sadrži voćni start šljive, jabuke, bergamota, geranijuma i mahovine. Srce kompozicije sačinjeno je od blenda karanfila, cimeta i mahagonija, dok donje note uvode kremastu sandalovinu, maslinovo drvo, vanilu, vetiver i kedar.

"Bezvremenska klasika" - kako ističu iz kuće Hugo Boss, kreirana je sa oštrim početkom kombinovanim sa toplom, elegantnom, drvenom bazom, i čini "nepogrešivu kompoziciju za muškarca današnjice. 


Gerard Butler je lice kampanje 



Kontrastne note kompozicije rezultiraju savremenim mirisom koji ostaje popularan i nakon 15 godina postojanja". Reklamno lice kampanje #manoftoday je Gerard Butler koji je i na video kampanji i na novim reklamnim fotografijama za Boss Bottled izdanja.