Miris njegovog Parfema s tragom na ulicama Barcelone

SNL

Priča je ispričana 2006. Pariz, 18. stoljeće. Jean-Baptiste Grenouille rođen je s neobičnim darom savršenog njuha. Kao siroče proživljava teško djetinjstvo. Jedino što ga zanima u životu je traženje dobrih mirisa, a ono što ga najviše pogađa je to što ne može uhvatiti i zadržati miris mlade žene. Uspijeva se zaposliti kod parfemista Giuseppea Baldinija kojemu pomaže da napravi najbolje mirise na svijetu. Uskoro Grenouille napušta majstora i odlazi u potragu za savršenim parfemom, a da bi ga načinio mora postati ubica tih djevojaka. 


Kada se pedesetih godina prošlog vijeka Hollywood borio da zadrži gledatelje u kinu izumio je tehniku 'Smell-o-Vision', koja je omogućavala publici da u kinu osjeti onaj miris o kojem je riječ na filmu. Od tog se izuma odustalo, ali nije od priče koja želi dočarati iskustva čovjeka savršenog njuha. Film Perfume: The story of a murderer je ekranizacija jednog od najuspješnijih romana na njemačkom jeziku, kojeg je 1985. napisao Patrick Süskind. Njegov 'Parfem' je 15 godina pokušavao ekranizirati ugledni scenarist i producent Bernd Eichinger, što mu je na kraju i uspjelo. 


Kako će filmski miris ostati doživotni trag Parfema kao djela, tako će i djelo ostati ispričano ispred Parfimerije Valentina u Barceloni. Baš je ovdje snimljen istoimeni film o kojem pišemo.


Ovo mjesto je postalo jedno od najnevjerovatnijih boutique parfema koji u svom jedinstvenom unikatnom stilu nude zavodljive note muških mirisa. Thomas Dennis i Virgilio Rossinija zajednički su osmislili poseban koncept trgovine, nakon skupljenih iskustava o prodaji robnih marka i drevne zanatske škole o znanju i prepoznavanju mirisa.



Parfimerije Valentina 



Parfimerije Valentina u Barceloni



Koncept ovog mirisnog butika je "Luxury parfem, historija i kultura". Oni vjeruju da ovdje pružaju više od proizvoda ili skupocijenih mirisa spravljenih i prilagođavanih godinama. Ubjeđeni da se ovdje radi i o kulturno i obrazovnom iskustvu jer svakom klijentu posebno se priča o stavranju mirisa kojeg želi kupiti.



Parfimerije Valentina u Barceloni 



Thomas voli da kaže da miris tamjana nije samo preodređen za crkvene obrede. On s pravim sastojcima daje jedinstvenu mirisnu notu muškog zavođenja svakom muškarcu. Ako se uzme u obziru da većina trgovina parfema u ovom gradu su vrlo ograničeni prodajom mirisa, jasno je zašto ovaj mirisni butik privlači ljubitelje parfema.



Foto: Dennis i Virgilio R.