Kada Jon Kortajaren postane zaštitno lice najprodavanijeg mirisa - Aqva Pour Homme

SNL

Mirisati kao pravi muškarac i biti osjećajan , a pri tome unikatan i zavodnik - dvije su simbioze koje karaekterišu novu liniju i novo lice kompanije Bvlgari. Od maj ove godine , Jon Kortajaren je zaštitno lice najprodavanijeg mirisa za muškarce Aqva Pour Homme.



Jon Kortajaren 



Najpoznatiji svjetski muški model i glumac današnjice, Kortajaren, u novoj Bvlgari kampanji u kojoj pozira kao osunčani Grčki bog, izazvao je oduševljenja i, kako su naveli modni kritičari, dobro su se spojili dvije snage ljepota. Poznat je i po tome što je do sada je radio sve bitne kampanje za većinu velikih svjetskih modnih kuća. Glumio je u Fordovom prvijencu Single man. Gledali smo ga u Madonninom video spotu Girl gone wild, po čemu je postao i poznat široj javnosti. 



Bitno je naglasiti da je Bvlgari kampanju snimio veliki Mario Sorrenti.



Aqva Pour Homme, vodeni muški miris daje svom muškarcu energiju i osvježava morskim notama. Aqva Pour Homme počinje sa svježom notom petitgrain-a, esencijom od lišća i grana naranže. U srcu mirisa je morska trava Posidonia oceanica. Baza je izrazito mužestvena zahvaljujući mineralnom amberu i drvenim notama. Kreator mirisa je Jacques Cavallier.



Jon Kortajaren 



Cavalliere je dizajnirao i dvije varijacije ovog mirisa, Aqva Marine i Aqva Amara. Jon je ujedno i zaštitno lice za master brend Aqva, koja uključuje i ženski miris Aqva Divina, koji je Bvlgari lasnirao u proljeće ove godine.



 Foto: www.bulgari.com/fragrance