Efiksane vježbe koje se mogu raditi i od kuće

SNL

Kao što smo već i navikli od svih, proljeće je vreme kada se najviše govori o gubljenju kilograma i treniranju kao jednom od najbitnijih koraka koji se prave u susret letu, jer potrebno je izgledati savršeno kada počnu da se nose majice, lagani odjevni komadi i kada počne sezona kupanja na bazenima i plažama. Ukoliko si i sam počeo da treniraš, ili se razmišljaš to da počneš, ali nemaš vremena za odlazak u teretanu, jer ipak treba izdvojiti dosta vremena, onda će ti ove vježbe dobro doći, jer možeš da ih radiš kod kuće, u svojoj sobi, a da postižeš zaista dobre rezultate koji će brzo biti vidljivi. Ove vježbe su prilično jednostavne i kada se rade u serijama od po 20, manje ili više ponavljanja po vježbi, onda mogu biti odličan trening, posebno za one koji su tek na početku. Nakon nekog vremena osjetit ćeš da imaš više snage, kondicije, a i rezultati će biti vidljivi prema tvom tijelu, kilaži i zategnutosti. Odličnu vježbu za ramena, ali i vježbu koja će uvećati tvoju snagu možeš raditi svakog dana i to na svom krevetu. Ipak on nije samo za spavanje i odmaranje, već ga možeš koristiti i za fizičke aktivnosti. Sjedni na krevet, i osloni se leđima na naslon, ruke stavi pored sebe i odiži se njima, tako da budeš u sjedećem položaju i radiš vježbu koja liči na sjedeće sklekove. Nakon ove vježbe, možeš da legneš na leđa, ali tako da postaviš jastuk ispod njih i glave. Savij noge u koljenima, te onda izdiži kukove u vazduh. Iako nije suviše naporna, što će ti biti dodatna motivacija da je radiš, vidjet ćeš da je jako efikasna ukoliko budeš uporan i radiš je svakodnevno nakon nekih vježbi zagrijavanja. 


Jesi li čuo za bugarske čučnjeve? Ukoliko nisi, onda nije potrebno da samo čuješ za njih, već i da počneš da ih radiš, jer su dosta efikasniji od običnih čučnjeva. Jednu nogu ispravi i osloni je na krevet, dok se drugom nogom čvrsto oslanjaš na pod i dok si u tom položaju radi čučnjeve, a onda nakon nekih 20 ponavljanja, promjeni nogu kojom se oslanjaš na krevet i uradi još toliko ponavljanja. Još jedna vježba za ruke i cjelokupan gornji dio tijela jesu sklekovi, koje možeš da radiš uvijek i gdje god da se nađeš, ali ovog puta ne biramo klasične sklekove, već nešto drugačije koncipirane. Stani u položaj skleka, ali tako da noge podigneš na svoj krevet, pa se spuštaj i odiži rukama. Ovako izmenjani djelovat će zanimljivije, a osim toga postizat ćeš odlične rezultate. Ukoliko nemaš u početku treniranja toliko snage za sklekove, a znamo da su dosta naporni i da iziskuju dosta snage, onda možeš da radiš njihovu lakšu varijantu, kose sklekove. U stojećem položaju, ispravi ruke, osloni se na fotelju, zid, prozor, tako da ti ruke budu ispravljene i u ravni sa ramenima, tako da ti tijelo bude koso kada se osloniš i da stojiš na vrhovima prstiju, a onda tako radi sklekove, savijajuću ruke u laktovima.   


SNL/SNL