Vježbe za savršenu formu do «sezone na vodi»

SNL



Proljeće je tu, što znači da imamo suštinski samo tri kratka mjeseca do ljeta i trenutka kada će otpočeti sezona odmora i putovanja. A kada su odmori u pitanju, ono što je najbitnije jeste to da se tijelo dovede u savršenu formu i da se svi mišići postave na svoje mjesto kako bi se plažama išlo bez ikakvih problema i kako bi mogao slobodno da pokažeš svoje tijelo. Programa vježbanja, vježbi i dijeta je zaista mnogo, a mi smo pronašli tri koje kada se rade objedinjeno daju zaista rezultate kojima ćeš se i te kako obradovati. Ono što je bitno za sve tri vježbe jeste da se rade u teretani, ali sve od njih će biti odličan izbor da te dovedu do zaista najboljih rezultata koji će ti trebati ovog ljeta. Prva vježba podrazumijeva potisak iza glave sa šipkama i dodatim teretom



Prvo uzmi šipku objema rukama, osloni ih na gornji dio grudi, a onda izdigni iznad glave, ali tako da ruke idu malo iza glave. Nekoliko sekundi ostani u tom položaju, a onda vrati ruke i šipku u prvobitni položaj. Potrebno je da ovu vježbu ponavljaš bar dva puta nedeljno, uz 10-ak ponavljanja. Sljedeća vježba koju je potrebno da uradiš jesu zgibovi. Ovo je odlična vježba za ruke, ramena, leđa, a uz sve to, ukoliko prilikom njihovog izvođenja budeš držao stomačne mišiće stegnutim utjecat će i na njihovo definisanje. Bitno je da se sasvim spustiš i u potpunosti bradom izdigneš iznad šipke kada radiš zgibove, kako bi njihov efekt bio potpun. Ovu vježbu uvijek radi nakon prve, i to u nekoliko serija i više ponavljanja u okviru svake. Njihov broj odredi na osnovu svoje spremnosti, te tako i organiziraj svoje treninge.