Razlozi koji vas mogu dovesti do gubljenja mišićne mase

SNL



Nerovatno ti se često dogodi da neko iz okruženja kaže kako vježba neprestano, hrani se dobro i ništa, konstantno gubi na mišićnoj masi, ili se to možda čak dešava i tebi u ovom trenutku. Rijetko kome je ovo cilj kada se preda treniranju ozbiljno, sa namjerom da unaprijedi formu svog tijela i da definiše mišiće najbolje što može. Međutim, često se dešava da se gubljenje mišićne mase događa baš zbog tvog načina treniranja i ishrane, odnosno loših navika koje utječu na to, a evo i koje su to navike. Ono što je česta greška jeste nedovoljan unos hrane, odnosno kalorija. Isto ono što ti je potrebno da se ugojiš, potrebno je i da bi dobio na mišićnoj masi. Ono pravilo o tome da ne smiješ da pređeš 2000 kalorija ovdje ne važi, jer je potrebno nešto više kalorija kako bi mišići rasli. Bitno je da se ishrana u najvećoj mjeri bazira na proteinima kako bi pozitivno utjecalo na povećanje mase. Još jedan razlog jeste previše vježbanja ili previše kardio vježbi. Kada se rade više puta nedeljno i još treniraju predugo, kardio vježbe troše veliki broj kalorija, što sprječava izgradnju mišićne mase, kao i svaki trening koji traje duže od 45 minuta. Isto važi i za vrijeme treniranja, jer treninzi u ranijim jutarnjim satima nisu dobri za dobijanje mase. Jedan od bitnih koraka u vježbanju jesu vježbe istezanja, jer bez njih povećavaš opasnost od povreda raznoraznih, koje će te onemogućiti možda da duži period budeš bez treninga, što logično utječe na to da tvoja mišićna masa opadne. Kako se ovaj problem ne bi pojavio, jedan od bitnih savjeta jeste da jedeš redovno. 


Baš kao što nutricionisti savjetuju pri mršavljenju, da mora da postoji pet obroka u toku dana, tri glavna i dvije užine, kada se radi o izgradnji i dobijanju mišićne mase bitno je da imaš obroke na tri sata, jer će jedino tako mišići moći sasvim normalno da funkcionišu i da se hrane. Raznovrsnost vježbi je također vrlo bitna. Ukoliko iz nedelje u nedjelju radiš određene vježbe bez ikakvih izmjena, onda ćeš sigurno imati neke rezultate kojima ćeš biti zadovoljan, ali sa druge strane imat ćeš nezadovoljstvo jer pojedini delovi tijela neće biti u potpunosti razvijeni kao što želiš, jer ne radiš vježbe za njega. Bitno je da treniraš cijelo tijelo, od glave do pete, da imaš odvojene dane za određene delove tijela, te da u nedelju dana radiš vježbe za svaki od njih, kako bi mišići ravnomerno rasli, a i kako bi dobijao na mišićnoj masi baš onoliko koliko želiš. 


Nakon svakog treninga mišići doživljavaju određene ozlijede, pa je potreban što brži oporavak. Ono što će već nakon treninga, istog trenutka učiniti da taj proces i započne jeste ispijanje šejkova napravljenih mješavinom proteina i ugljenih hidrata, koji tijelo nadoknađuju ono što je izgubilo, te time podstičeš da mišići budu brzo oporavljeni i da mogu da nastave sa svojim rastom bez ikakvih smetnji. Kad smo već kod oporavka, onda je tu i ono najbitnije, a to je odmor bez kojeg nijedna fitnes priča ne može da bude uspješna. Tokom sna mišićna tkiva se oporavljaju, pa je potrebno imati od 6 do 8 sati kvalitetnog sna, jer će to dovesti do njihovog potpunog oporavka, a samim tim i do uvećanja mišićne mase. A osim toga, uvijek je potrebno da u svojoj rutini imaš dane koji su bez treninga, određeni za odmor, kako bi mišići dobili odličnu relaksaciju, jer ćeš u suprotnom dobiti kontra efekt i tvoja mišićna masa će se topiti.   


SNL