Trenirajte zvaki dan, a evo zašto!

SNL

 



Često možete čuti od nekih ljudi iz svoje bliže ili dalje okoline kako je jedina ispravna stvar vježbati redovno, ali da sa time ne treba pretjerati, te da vježbanjene treba da bude opterećenje svakog dana, već su dva do tri puta dovoljna i da je sve preko toga ogroman napor za organizam. U tome ima istine, ukoliko se bavite treniranjem koje je veoma naporno, ukoliko radite vježbe koje su teške da se izdrže i koje stvaraju veliki teret tijelu, ali kada se radi o nekim lakšim vježbama, ne postoji broj koji smijete ili ne smijete uraditi, niti ograničenje u danima koliko treba da trenirate tokom jedne sedmice. 


Prije svega, svakodnevno treniranje će vam uvijek održavati težinu na zavidnom nivou, uvijek ćete imati kondicije i dovoljno snage šta god radili, te ćete uvijek biti u odličnoj formi, što je u stvari jedan od najčešćih razloga zbog kojih se neko odluči da vježba. Osim toga, kada svakodnevno trenirate, možete sebi nekada dozvoliti i neko prejedanje, više slatkiša, jer znate da ćete ih već u toku tog ili drugog dana sasvim potrošiti, jer ne pravite pauzu u fizičkim aktivnostima. Onaj bitniji dio svakodnevnog vježbanja jeste to što utiče pozitivno na vaše zdravlje. 


Mnogobrojne statistike govore o tome da osobe koje redovno vježbaju u velikoj mjeri smanjuju rizike od nastanka brojnih bolesti, a sami rijetko oboljevaju od nekih težih, neizlječivih bolesti, što bi u stvari trebalo da bude prva motivacija za tim da se vježba što češće. Savremeni način života doprinio je većina ljudi govori o stresu i anksioznosti kao propratnim djelovima naših života, što je sasvim istinito. Stresne su sve skoro situacije u kojima se nađemo, a stres je okidač brojnih bolesti, zbog čega ga se treba riješiti brzo i uspješno. Trening je taj koji će vas riješiti nakupljenog stresa i nervoze, a nakon njega ćete se osjetiti lakše i opuštenije, što je odličan razlog da svakog dana uradite bar pola sata nekih lakših vježbi.