Zašto je trening s tegovima bolji od kardio

SNL

Postoji jedno mišljenje koje negdje svi posjedujemo kada želimo da smršamo radimo kardio trening, kada je potrebno povećati mišićnu masu tu je trening sa tegovima.

I u ovome ima mnogo istine, jer zaista dok jedan sagorijeva masne naslage, drugi nabija mišiće i čini da budu sve veći. Međutim, nije to u potpunosti tako, jer postoje neki faktori koji ukazuju na to da je bolje raditi trening sa tegovima, a ne kardio, evo i koji su to razlozi.




Sagorjet ćeš brže masne naslage Što više snage koristiš i što više uvećavaš mišićnu masu, sasvim je logično da ćeš u toj mjeri i gubiti masne naslage koje će nestajati iz organizma. Shodno tome, kroz treninge sa tegovima se gubi veći broj kilograma, nego kada se radi kardio trening, koji utječe na određeni dio tijela, dok treninzi sa opterećenjem utječu na sve grupe mišića i sve segmente tijela.






Sagorijevaš kalorije i kada sjediš Kardio trening podrazumijeva veliku pokretljivost i kretanje, kako bi dobio rezultate koje želiš. To nam je svima jasno. Međutim, brojne studije su pokazale da ljudi sa definisanim, izgrađenim i velikim mišićima dosta brže sagorijevaju kalorije i tako gube masne naslage. A da bi se mišići izgradili i uvećali potrebni su treninzi sa tegovima, sa većim naporom i opterećenjem, jer se čak i tokom spavanja kalorije gube, jer ih mišići troše.




Uvećavaju snagu Kardio trening je tu da se izgube kilogrami, smanje masne naslage sa određenih dijelova tijela, te da se već postojeći mišići definišu i da im se doda malo volumena. Dalje od toga djelovanje kardio treninga nije moguće, pa samim tim on ne razvija veliku snagu kod čovjeka. Ukoliko želiš da uz dobar izgled, definisane, čvrste i velike mišiće imaš i veliku snagu koja se konstantno uvećava, onda je to jedino moguće uz treninge sa tegovima i drugim vrstama opterećenja.