Otkrivamo zašto je dobro redovno trenirati čučanj

SNL

Jedna od dobrih, starih vježbi, kako bi većina rekla, pored sklekova, zgibova i trbušnjaka, svakako su čučnjevi, kao odličan način da se ojačaju i treniraju noge, ali oni utiču pozitivno i na mnoge druge mišiće, te imaju svoje brojne strane.

Međutim, većina ih izbjegava, ili ih ostavlja za kraj treninga, ne zbog napora i tereta koji se podnosi, već zbog nekih skoro neobjašnjivih razloga. Vjerovatno će se većina u tome pronaći, lakše je uraditi zgibova, sklekove, dizati tegove, nego raditi veći broj ponavljanja čučnjeva. Možda se to promjeni, kada saznaš za neke prednosti ove vježbe.



Na prvom mjestu, čučnjevi su najbolja vježba za noge i donji dio tijela. Iako ima veliki broj vježbi i načina da treniraš svoje noge, da ih učiniš jačim i mišićavijim, kao i zadnju ložu, ipak su čučnjevi ti koji će ti na prirodan način najbolje pružiti da definišeš i uvećaš mišiće na nogama, da svoju zadnjicu učiniš mišićavijom, a osim toga, donji dio leđa će ti biti jači i stabilniji. Ono što čučnjevi postižu nisu samo jači ovi dijelovi tijela, već u velikoj mjeri utječu i na stomačne mišiće, posebno donje, koje je inače veoma teško definisati i najteže je sa te regije istopiti masne naslage. Uz njih, ova vježba je odlična za snagu, jer će ti cijelo tijelo ojačati u velikoj mjeri. S tim u vezi da utječu na jačanje tijela, tim i smanjuju rizik od povreda. Česte povrede koljena, uopšte zglobova, kada treniraš i vježbaš, nešto je sa čim se većina susretne. Međutim, čučnjevi ojačavaju zglobove, pa su oni dosta otporniji i čvršći, zbog čega je i teže povrijediti se u toku treninga.