Stvari koje vas spriječavaju da izgubite kilograme iznad 30-tih

SNL

Težnja sve većeg broja muškaraca da u tridesetima, četrdesetima pa i pedesetima godinama života imaju istu tjelesnu težinu kao kada su imali dvadeset čini ih nesretnima i opsjednutima izgledom. Izgubiti kilograme nije isto sa dvadeset i četrdeset godina. Prije nego što krenete u avanturu“smršati što prije”, odgovorite na pitanje koliko imaš godina (da li si u dvadesetim, tridesetim ili četrdesetim), a zatim pogledajte probleme koji se u tim godinama javljaju, a koji vas spriječavaju u namjeri da smršate.



Dvadesete godine


Problem: Društveni život 

Realno, mlad si, zašto bi pazio šta jedeš, gdje jedeš, kad jedeš… Stalno si u pokretu, ideš tamo-ovamo, jedeš kad stigneš! Doduše, ovo je obično brza hrana, a ne moramo da vam crtamo koliko ona štetno utiče na vašu figuru. 


Rješenje: Znamo da je teško, ali morate planirati šta jedete. Da pripremate unaprijed i ponesete. Da, da, zvuči štreberski, ali zar niste rekli da želite da smršate?! Ili, ako već jedete “na ulici” onda makar birajte što zdraviju varijantu onoga što volite. Ovo su početni koraci navikavanja na “dijetu” koju možete da podnesete i koja će vam dugororčno obezbijediti dobre rezultate. 




Problem: Alkohol 

Treba li da kažemo nešto više od ove riječi?!


 Rješenje: Da, znamo da sigurno nećete da se odreknete pića zarad figure, ali ono što možete da uradite jeste da birate piće koje ima manje kalorija + uz svako piće pijte vodu kako bi ostali hidrirani iznutra i kako sutradan ne bi olako posezali za brzom hranom. Da, znamo kakav mamaurluk može da bude!



Tridesete godine


Problem: Nedostatak sna 

Spavanje vam je u ovim godinama luksuz. Posla koliko hoćeš, obaveza oko porodice… U kom univerzumu možeš da spavaš osam sati u cugu?! 


Rješenje: Fokusirajte se na kvalitet, a ne na kvantitet, ako već imate toliko obaveza. Osim toga, izbjegavajte šećer, kofein i slične namirnice koje vam mogu “oduzeti” san. Mobilni telefon nemojte da koristite bar sat vremena prije spavanja i smjestite ga dalje od kreveta. Kvalitetan san je ključan kako za zdravlje, tako i za postizanje savršene figure. 



Problem: Stres 

Stres, u bilo kom obliku, sabotira tijelo da sagorijeva kalorije. Dakle – redukujte stres! 


Rješenje: Jedite kako treba, ako je moguće, spavajte kako treba, držite stres pod kontrolom. Fizička aktivnost pomaže da se oslobodite negativne energije, a naravno da doprinosi i vašoj fit liniji!



Četrdesete godine


Problem: Kućni život 

Kako starite, polako ali sigurno, postajete lijeni, a to se na vašem tijelu i te kako vidi. Prosto, toliko je stvari o kojima treba da mislite da vam je zdrav život na posljednjem mjestu. 


Rješenje: Pokušajte tako što ćete svakog dana u svoju rutinu ubaciti 20-30 minuta brzinskog treninga, čim se probudite ili pred spavanje. Pješačenje, lagani džoging, stepenice, a ne lift… Sve ove sitnice mogu da vam pomognu da se aktivirate i – smršate. 





Problem: Očinski život 

Na kraju krajeva, morate da se pomirite sa tim da starite, da ste se najprije fokusirali na posao i porodični život, a ne na fizičku aktivnost, da se vaše tijelo uz to usporava…


Rješenje: Kao i u prethodno navedenom slučaju, počnite od sitnica. A kada se uhodate, pređite na lagane kardio treninge u kombinaciji sa vježbama snage i probudit ćete svoj metabolizam iz mrtvih. Samo lagano i osluškujte svoje tijelo!