Šta predstavlja "pravi odmor" kada treniniraš

SNL

Jedan od najvažnijih faktora koji utiče na efikasnost treninga i uopće miksa vježbanja i zdrave hrane, jeste kvalitetan odmor.

Od bitne je važnosti kako bi mišići, ali i cjelokupan organizam mogli da se oporave od napora koji se ulaže kada si konstantno u fazi treniranja i rada na svojoj dobroj formi. Ali je bitno i da znaš kakav odmor i šta on sve podrazumijeva, kako bi tvoji rezultati bili što bolji.



Često se jedna greška potkrada tokom samog treninga. Uglavnom se dešava kada se rade veoma naporne vježbe, sa velikim teretom, da se naglo prekine i tako završi cijeli proces treniranja u tom danu. Međutim, bitno je da postepeno prekidaš. Nakon zaigravanja, bitno je da postepeno povećavaš teret i napor za vježbe, a onda i da ih postepeno smanjuješ, dok ne dođeš do kraja treninga. Tako se krv neće odmah sjuriti u donje ekstremitete, već će postepeno cirkulisati kroz cijeli organizam, pa neće doći do malaksalosti, umora ili vrtoglavica, koje su česte kada dođe do naglog prekida. Uvijek, ali uvijek, svoj trening završavaj vježbama istezanja. Nakon rada u teretani ili nekih kućnih vježbi, mišići su prilično napeti, umorni, a i organizam je veoma umoran nakon svega. Ali uz istezanje će se već mišići opustiti i brzo postati odmorniji, te će se tako i mišićna vlakna brže oporaviti i regenerisati, nego bez njih, te s tim umanjuješ mogućnost nastanka upala. Uvijek tokom treninga pored sebe moraš da imaš flašicu sa vodom. Bitno je da je između vježbi ne piješ u velikim količinama, već dozirano, gutljaj po gutljaj, a onda nakon treninga da je piješ učestalije kako bi hidrirao cijeli organizam, jer to omogućava također brzu regeneraciju mišićnih vlakana i bržeg odmora za cijelo tijelo.