Oliver Spencer u svojoj priči sa novom kolekcijom

SNL

Nakon što  je Oliver Spencer svoj brend oformio 2002. godine nastupio je s devizom da Kvaliteta ne mora značiti formalnost; dok povremenost ne mora značiti neopreznost. Ta filozofija se mnogima svidjela. Ovaj američko-engleski dizajner je pokazao kako se treba obući ove sezone i kako on vidi stil kojim muškarci trebaju hodati na ulicama širom svijeta. Vidio je muškarca u jednom urbanom ali elegantnom svjetlu u kojem se odjeća ugodno ali i besprijekorno. Boje koje podsjećaju na jesen ukrasio je dodatkom kolorita koji izazivaju sreću i podjsećaju na to da jesen i zima može biti pozitivna. 



oliver-spencer-rfw-snl-22oliver-spencer-rfw-snl-21oliver-spencer-rfw-snl-20oliver-spencer-rfw-snl-19oliver-spencer-rfw-snl-12oliver-spencer-rfw-snl-13oliver-spencer-rfw-snl-14oliver-spencer-rfw-snl-15oliver-spencer-rfw-snl-16oliver-spencer-rfw-snl-17oliver-spencer-rfw-snl-11oliver-spencer-rfw-snl-10oliver-spencer-rfw-snl-9oliver-spencer-rfw-snl-8oliver-spencer-rfw-snl-7oliver-spencer-rfw-snl-6oliver-spencer-rfw-snloliver-spencer-rfw-snl-1oliver-spencer-rfw-snl-2oliver-spencer-rfw-snl-3oliver-spencer-rfw-snl-4oliver-spencer-rfw-snl-5oliver-spencer-rfw-snl-23   

SNL/GettyImages