Ovim vježbama do najbolje kondicije

SNL

Kada imaš problem sa kondicijom, onda je sigurno da ti je potreban dobar kardio trening koji će i učiniti da imaš više snage i da budeš izdržljiviji u svojim treninzima. Postoje brojne varijante kardio treninga koje su odlične, koje možeš da radiš kod kuće, napolju ili u teretani.

Za ovaj trening će ti ipak biti potrebna teretana i to zbog sprave za veslanje koja je odlična za sticanje što bolje kondicije, a osim toga, sjajna je za skidanje masnih naslaga, pa će vrlo brzo uz ovaj program vježbi vidjeti rezultate kojima ćeš se sasvim sigurno oduševiti.

.............................

Prvi trening na spravi za veslanje trebalo bi da traje 20 minuta, sa tim što ćeš jedan minut biti aktivan, a onda ćeš jedan minut odmarati, što znači da cijelu vježbu sprovodiš kroz 10 serija. Ono šta je potrebno jeste da se trudiš da kroz jedan minut izveslaš 250 metara, tačno za tih 60 sekundi, a kroz narednih 60 sekundi se sasvim odmaraš, te se vraćaš ponovnom veslanju. Kroz naredni, koji traje svega šest minuta, potrebno je da izveslaš 1000 metara. Kako prethodni zahtjeva da kroz jedan minut izveslaš 250 metara, ovdje ti neće biti problem da za ovo vreme pređeš hiljadu metara, pa se vrlo lako može dogoditi da to uradiš dosta brže. Međutim, ako tvoje prolazno vreme bude ispod šest minuta, ostatak ne bi trebalo da koristiš za odmor, već za nastavak vježbanja i to brzog trčanja na traci ili neke vježbe koju treba što intenzivnije da radiš dok tih šest minuta ne istekne. Treći u nizu trening je nešto zahtjevniji, te osim sprave za veslanje zahtjeva i sklekove.  Bitno je da odmah nakon veslanja uradiš sklekove, pa onda možeš da odmaraš kako bi povratio snagu i dah, nakon čega se vraćaš još jednoj seriji. Trening se radi kroz četiri serije, ali različita su dostignuća u svakoj. Kroz prvu seriju je potrebno da veslaš hiljadu metara, nakon čega ide 20 sklekova, pa onda odmor. Druga serija podrazumijeva preveslanih 750 metara sa 30 sklekova. Treća serija je 500 metara veslanja i 40 sklekova, dok je četvrta i posljednja serija 250 metara veslanja i 50 sklekova. Ovo je definitivno mnogo napornija, ali i odlična serija vježbi za sticanje kondicije koja je na ozbiljnom, profesionalnom nivou.