Koje je dobro, a koje loše voće za vaš smoothie

SNL

[dropcap]S[/dropcap]moothie nije samo trend koji u startu odbacujete upravo zbog toga što je trend – smoothie je zdravlje u čaši, osvježenje, zdrava užina, čak i kompletan obrok! Slatki, slani, voćni, povrćni, u hiljadu kombinacija – a na vama je da izaberete onu koja vam najviše odgovara ili izmislite potpuno novu, jer smoothie je potpuno kreativna i slobodna kulinarska tvorevina. Idealan način da započnete jutarnji trening počinje unošenjem hranljivih materija koji se nalaze u vašem voćnom kremastom napitku. Danas vam otkrivamo koje voće je odlično za dobar trening i dobre rezultate, a koje treba da izbjegavate.

ODLIČAN IZBOR ZA SMOOTHIE

smoothie-01Jagode Ne mora da znači da sve što ima sladak ukus ima i loš uticaj na našu liniju. Odličan primjer su jagode. Ne samo što sadrže 5 g šećera u porciji od 100g, već su i bogat izvor polifenola uz pomoću kojeg se reguliše nivo šećera u krvi, ali isto tako smanjuju mogućnost za taloženje masnih naslaga. Borovnice Vjerovatno i najzdravije voće od svih, borovnice sadrže pterostiblen, organsko jedinjenje koje pomaže tijelu da razgradi masti. Također, u porciji od 100g nalazi se samo 7,3 g šećera.

DOBAR IZBOR ZA SMOOTHIE

smoothie-03Maline Baš kao i borovnice, ovo bobičasto voće ima svoje benefite, jer sadrži visok nivo kalcijuma koji ubrzava metabolizam i pomaže u sagorijevanju masti. Na 100 g, nalazi se 9,5 g šećera. Kivi Iako je bogat vlaknima i vitaminom C, koji može da ojača vaš imunitet, zbog količine šećera u porciji od 100g -10, 5g, kivi treba konzumirati sa dozom opreza.

LOŠ IZBOR

smoothie-04Grožđe Ukus ovog voća povezuje se i velikom količinom šećera u njemu (u porciju od 100g ulazi 15 g šećera). Međutim, pozitivna strana ovog slatkog voća ogleda se u tome što sadrži odgovarajući nivo vitamina K, koji jača kosti. Mango Ovo sočno voće je bogat izvor vitamina A i C, ali također i sadrži velike količine šećera,18 g u porciji od 100g. Koristite ga, ali ne previše. Foto: A Beautiful Mess