Najbolje namirnice za gubitak kilograma

SNL

namirnice-za-mrsanje Bilo da želite potpunu transformaciju tijela ili želite skinuti par kilograma, gubitak tjelesne težine je velik izazov za svakog. Konstantno imate osjećaj da ste na dijeti, i čitajući mišljenja ''eksperata'' samo vas dovodi u još veću konfuziju nego što jeste. Poznata vam je činjenica da treba da jedete bolje i zdravije, ali šta je zapravo to ''bolje i zdravije''? Nutricionisti preporučuju da se hranite kvalitetnom nutritivnom hranom. Ono što trebate su vlakna, tvari koje va hrane, održavaju razinu glukoze u krvi i potiču bolje probavno zdravlje. Cilj vamje da frižider i kuhinju napunite povrćem, voćem i orašastim plodovima. Ove biljne namirnice su bogate vlaknima i prirodnim proteinima koji vas drže sitim duže i čuva vaš metabolizam. U nastavku vam donosimo koje namirnice vaš obrok treba da sadržava ukoliko želite da počnete gubiti višak kilograma.

Quinoa

quinoa Odlična je za mršavljenje i kao zamjena za rižu, tjesteninu ili krumpire. Vaše jelo će i dalje biti ukusno i zasitno. Unijet ćete manje kalorija, a više vitamina. Ako još uvijek niste probali quinou, definitivno je vrijeme da ju probate. Pomoći će vam da se dulje osjećate sitima, ne sadrži puno kalorija i ima nizak glikemijski indeks.

Gljive

gljive Povećajte unos gljiva jer sadrže malo kalorija, a puno vitamina. Isprobavajte različite vrste gljiva jer svaka od njih ima svoje posebne prednosti, a svima je zajedničko to što pospješuju skidanje suvišnih kilograma.

Borovnice

borovnice Borovnice potiču gubitak kilograma, a najbolje od svega jest to što naročito potiču gubitak masti. One će pomoći tijelu da razgradi masti i šećer. Odličnog su okusa i odlično se slažu s ostalim vrstama voća. Nemojte ih konzumirati s dodanim šećerom. Ostalo bobičasto voće također pospješuje mršavljenje, stoga ne morate nužno jesti samo borovnice.

Špinat

spinat Špinat možete jesti na različite načine, svježeg kao salatu, kuhanog ili ga pripremati smrznutog. Odličan je za mršavljenje i gubitak kilograma na području trbuha. Špinat ćete htjeti kupovati u trgovinama s organskom hranom jer konvencionalno uzgajani špinat često sadrži visok postotak kemikalija.

Tamna čokolada

tamna-cokolada Za razliku od mliječne čokolade, tamna čokolada sadrži čisti kakao maslac, sporije se probavlja zbog čega nas duže čini sitima. Ali ako želite da vam tamna čokolada bude istinski saveznik u mršavljenju, pojedite par kockica dva sata prije glavnog obroka, a ne kao desert.

Mrkva

mrkva Ukoliko niste ljubitelj svježe mrkve, zamijenite je sokom. Mrkva štiti i od različitih bolesti, primjerice tumora, pomaže pri regulaciji šećera u krvi i poboljšava vid, a jedan je od najboljih saveznika u borbi s kilogramima.

Grah

grah Grah je jedna od najpopularnijih superhrana na svijetu, i to s razlogom. Sadrži mnoge vrijedne sastojke poput proteina, vlakana, vitamina i minerala koji su dobri za ljudsko zdravlje i odlični su u borbi protiv mnogih bolesti. Također, smanjuje rizik od dijabetesa i srčanih bolesti i odlična je zamjena za meso.

Mahune

mahune Mahune su samo jedna od nekoliko vrsta graha koje se mogu konzumirati svježe. Vrlo su ukusne i mogu se jesti na različite načine – kao prilog, kao dio salate ili kao miješano povrće. Mahune sadrže snažne fitonutrijente, karotenoide lutein i zeaksantin koji imaju protuupalno djelovanje. Obiluju vitaminom K – presudnim za pravilnu mineralizaciju kostiju, te vitaminima A i C koji pružaju snažnu antioksidativnu zaštitu. Idealna su namirnica za najzdraviji način prehrane jer su bogate hranjivim tvarima i niskokalorične su.

Orašasti plodovi

orasasti-plodovi Ovo je jedna od namirnica koja se nalazi na jelovniku svih dijetalnih programa. Samo mala količina sirovih badema, oraha ili indijskih oraščića može biti međuobrok i učiniti da se osjećate dobro idućih nekoliko sati. Ako niste ljubitelj orašastih plodova, probajte ih nasjeckati i posuti po glavnom jelu. Na taj način ćete unijeti dobre masti koje oni sadrže, a istovremeno obogatiti okus jela.

Kelj

kelj Ovo povrće je pravi sinonim za dobro zdravlje, i to s razlogom: sjajan je izvor beta karotena, vitamina C i fitokemikalija. Ako želite smanjiti unos kalorija u organizam, kelj je odličan izbor. Zašto? Od kelja možete pripremiti fine supe koje će vas zasititi bez da konzumirate puno kalorija.