Ovo su top namirnice za gubitak masnih naslaga

getty images, snl

Živimo u vremenu kada debljina postaje vodeći zdravstveni problem, a svakodnevno čitamo naslove o 'čarobnoj hrani'. Stručnjaci nas uvjeravaju da ne moramo da se odreknemo svega što volimo da jedemo, no fizička aktivnost je neophodna kako bismo spremni dočekali proljeće. Ali dobro je znati da postoji hrana koja topi masnoće i pomaže kod mršavljenja!

Određene namirnice sadrže golemu količinu hranjivih tvari koje vam pomažu u postizanju vitke i mišićave tjelesne građe. Konzumiranje ovih namirnica vas neće spasiti od loše prehrane ili redovitog prejedanja, ali će vam svakako pomoći pri pokušaju mršavljenja tako što će vam tijekom dana pružati stalni osjećaj ispunjenosti energijom.


Ako želite da se riješite tih nekoliko kilograma viška koje ste dobili tijekom zime, obavezno uključite ove namirnice u vaš dnevni meni!


Paprika - one sadrže sastojke koje osim što ubrzavaju metabolizam blagotvorno djeluju i na rad srca, a pored svega toga bogate su vitaminima A i C. Jedete li paprike ili jelo začinjeno paprikama, metabolizam će biti ubrzan za čak 25% i to čak 3-4 sata nakon obroka. Sve vrste ljute paprike sadrže Capsaicin – taj sastojak paprici daje ljutinu i on je odgovoran za brži rad metabolizma jer povećava otkucaje srca. Dodavanje čilija u svakodnevni meni može ubrzati metabolizam i do 50%!


Orasi su puni omega 3 kiselinama i zdravim mastima koje će vam pomoći da dobijete snagu i enregiju, ali ne i masne naslage. Orasi ubrzavaju metabolizam i sadrže alfa-linoleičnu kiselinu koja sagorjeva masti kada dođe u kontakt sa njima.




Đumbir je pun vitamina i odličan u borbi protiv prehlade. On poboljšava varenje, pa će automatski olakšati vašem sistemu za varenje da bolje absorbuje hranu i da ih brže izbacuje kroz telo, tako da se masti neće taložiti tako brzo.


Žitarice - svaki doručak koji se sastoji od žitarica odličan je za vaše zdravlje. Dijetalna vlakna cjelovitih žitarica pomažu kod smanjenja proizvodnje inzulina u organizmu, a to pomaže kod lakšeg sagorijevanja masnoća. Najbolje ih je 'namočiti' u toploj vodi ili jogurtu, umjesto u mlijeku. Želite li ih malo zasladiti to učinite s dijetalnim šećerom. Istraživanja pokazuju da osobe koje doručkuju cjelovite žitarice čak za 30% smanjuju vjerojatnost da će imati problema s viškom kilograma. Naravno važno je doručkovati! 

Kava – Priznajte, koliko ih popijete na dan? Kava sa šećerom, šlagom ili punomasnim mlijekom sadrži puno kalorija. No, pijete li samo običnu crnu kavu - dajete organizmu energiju bez kalorija i masnoća. Kava ubrzava metabolizam i doprinosi sagorijevanju kalorija. Bavite li se rekreativno sportom veći će učinak imati oni koji popiju šalicu kave prije treninga.