Satovi koji su postali filmske zvijezde

PR

Satovi imaju novu, istaknutiju ulogu u filmovima.

Poznati su odlična platforma za prodaju proizvoda. Ove godine proizvođači ručnih satova su odlučili napraviti korak dalje. Unajmili su velike holivudske zvijezde da promovišu svoje proizvode. Ryan Reynolds je vodio promociju Piageta; Hugh Jackman je radio promociju Montblanca, dok je IWC organizovao gala večeru kojoj su nazočili Cate Blanchett, Bradley Cooper, James Marsden i Dev Patel. Ove saradnje mogu biti jako unosne za glumce, ali privlačnost između Bremonta i Tom Hardya je u potpunosti razumljiva.


"Tom je već neko vrijeme fan Bremonta," govori suosnivač i pilot, Nick English. "Iz zabave smo napravili Romiju; u potpunosti crni sat. Na premijeri filma Venom se pojavio noseći ga, što se našem marketinškom odjelu jako dopalo.”




Tom Hardy potvrđuje priču i kaže da je najbolja stvar kod partnerstva sa Bremontom što se radi o iskrenom prezentovanju. Autentičnost je jako bitna. Ljudima je dosta lažnog predstavljanja i danas ga mogu jako lako prepoznati. Hardy je do sada u svojim filmovima nosio dva modela satova ovog brenda I to: 'U-2 51 JET i ALT1; dok je u filmu The Golden Circle oprobao i TAG Heuerov model Connected.


Brend koji je vjerovatno najviše profitirao od obožavatelja s glumačke “A” liste je Panerai. Ne tako davno isključivo su proizvodili satove za ronjenje namijenjene talijanskoj mornarici. Tek 1993. godine, ova kompanija iz Firence, počinje s proizvodnjom satova za civile. Glumac Sylvester Stallone u jednoj juvelirnici je nabasao na model ovog proizvođača i odmah ga odlučio inkorporirati u film Daylight iz 1996. godine. Naravno, kupio je sat sebi i svim bliskim prijateljima. Svog Paneraia je dobio i njegov prijatelj iz teretane Arnold Schwarzenegger, koji ga je nosio u filmu Eraser iz iste godine. Na osnovu slave koju su mu priuštili Stallone i Schwarzenegger, Panerai se pojavljivao u sva tri nastavka filma The Expendables movies (2010-2014), te na rukama Jason Stathama u The Transporter (2003) i Dwayne  Johnsona u The Rundown (2003). Rezultat svega je da je Panerai višestruko multiplicirao svoju prodao i postao novi sinonim za luksuzne sportske satove. Cijena jednog prosječnog Panerai modela je oko 10000,00 KM.





Najupečatljiviji marketinški udar imala je kompanija Omega. Od 1995 godine, kompanija oprema svakog agenta 007, iako u originalu Bond, James Bond nosi Rolex. Prvih nekoliko decenija, producenti filmova o agentu 007, svojeg junaka su, prema naputku tvorca Iana Fleminga, opremali Rolexovim satovima. Međutim, zahvaljujući Oskarom nagrađenoj kostimografkinji Lindy Hemming od filma GoldenEye iz 1995, James Bond nosi Omegu. U pomenutom filmu Pierce Brosnan je nosio plavi ‘Seamaster’





Omega je uspjela da za sebe rezerviše najpoznatijeg akcionog junaka, ali rekorder po broju pojavljivanja na velikim platnima zasigurno Hamilton. Od prvog pojavljivanja na ruci Marlene Dietrich u filmu Shanghai Express iz 2014-e, do  Matthew McConaugheya u filmu Interstellar, Hamilton se na filmu pojavio nevjerovatnh 450 puta.


Kultni režiser Stanley Kubrick je 1966. godine angažovao Hamiltona da napravi čitavu seriju futurističkih satova za filmski klasik “2001: A Space Odyssey”. U navedenoj seriji je proizvedeno samo simboličnih 2001 model. Posljednje pojavljivanje Hamiltonovog sata na velikom platnu bilo je na zapešću Liam Neesona u filmu The Commuter


Trend pojavljivanja satova na filmu prelio se i na male ekrane, tj. serije na američkim kablovskim televizijama. Zlatni Rolex ‘Daytona’ prikazan je nebrojeno puta u ekranizaciji priče o O.J. Simpsonu, “2016’s American Crime Story: The People vs OJ Simpson”. Radi se o omiljenom modelu Simpsonovog advokata Robert Shapira, kojeg u serijalu glumi John Travolta


U maju ove godine, Netflixova naučno fantastična serija ANON dijelom govori o načinu na koji ćemo u budućnosti kupovati satove. U samom uvodu serije, glumac Clive Owen promatra izlog prodavnice proizvođača satova Jaeger-LeCoultre, a karakteristike proizvoda mu se same pojavljuju u njegovom vidnom polju. Ko zna šta nam sutrašnjica priprema?


Ljubiteljima satova u oči upadaju, situacije kada se ovi rekviziti opisuju pogrešno. Oni su naime primijetili da u filmu Drive (2011), kazaljka koja označava sekunde na ruci glumca Ryan Goslinga, otkucava. Radi se o faktičkoj grešci, jer proizvođač Patek Philippe koristi kvarcnu tehnologiju zbog koje kazaljka ne otkucava već klizi. Također, u filmu Minority Report (2002), na ruci glavnog glumca Tom Cruisea, očito se nalazi Omega ‘Speedmaster X-33’, koja je iz nepoznatih razloga specijalnim efektima rebrendirana u Bvlgari. Ovakve greške ljubiteljima satova ne promiču. 


Specijalna nagrada za najmanje suptilnu reklamu ide Omega Seamasteru, u filmu o James Bondu, Casino Royale (2016). Bondova partnerica ga pita da li mu je na ruci Rolex, a on odgovara “Ne, Omega”. Svakom pravom ljubitelju satova ova replika je problematična i nepotrebna. Radi se o dva vrhunska proizvođača satova i sam pogled na zapešće glavnog junaka bilo je dovoljno da shvatimo o kojem satu se radi.  


Filmska industrija je odavno shvatila moć promocije brendova. Satovi su idealni, jer su mali i mogu se suptilno inkorporirati u radnju, tako da gledalac shvati o kojem satu se radi, a da se tok filma ne pokvari.