Zahvaljujući ovim namirnicama popravit ćete svoje raspoloženje

Enrico Mantegazza, Lesly Juarez, Kawin Harasai, Monika Grabkowska

Jeste li znali da vam određena hrana popravlja raspoloženje i vraća energiju?! Možda je vrijeme da pri izboru namirnica prestanete razmišljati isključivo o kalorijama te uzmete u obzir i osjećaj za zdrav životni stil.

Svima nam se dešava da zapadnemo u bezvoljnost ili nas preplavi tuga, i to je sasvim u redu, ako takvo stanje potraje kratko. Dobro je suočiti se sa padom raspoloženja na vreme, jer sve emocije koje ne ispoljimo u nekom trenutku stignu na naplatu. Odličan saveznik u toj borbi, svakako je hrana, ali ne bilo koja. Mnoga nas hrana također čini umornima i tromima. Posebno ako se konzumira u velikim količinama. U slučaju kada se prejedemo, krv se slijeva u želudac, a manji je protok u mozgu, što onda vodi do pospanosti i umora.


Hrana koja popravlja raspoloženje je prvenstveno hrana koja vas opušta. Postoje određene namirnice koje utječu na moždane neurotransmitere i hormone, što onda utječe na raspoloženje. Pažljivo čitajte nastavak teksta, jer ćete saznati koje namirnice treba da uvrstite na listu.


Čokolada

Kockica crne čokolade sa 70 procenata kakaa, popravit će vaše raspoloženje za tili čas. Ova namirnica bogata je magnezijem i triptofanom, koji potpomažu rad nervnog sistema. Pored toga, sadrži i flavonoide, koji djeluju kao antioksidansi.



Orasi

Kada ustanete potišteni ili bezvoljni, prvo što treba da uradite jeste da napravite kašu ili musli u koji ćete dodati 4 do 5 jezgara oraha. Oni sadrže sastojke koji podižu nivo serotonina, hormona sreće. Naravno, ne treba zaboraviti ni Omega 3 i 6 masne kiseline koje utiču na pravilan rad nervnog sistema i emocionalnu stabilnost. Na kraju, tu je i magnezij, koji smanjuje napetost.



Crni rižoto

Crni pirinač je ne samo mirisan i ukusan, već i veoma zdrav. Kao i prethodne namirnice s liste, bogat je antioksidansima i flavonoidima, te štiti moždane ćelije i podiže raspoloženje. Sadrži i vitamine B, kao i magnezij, kalij i triptofan, koji se bore protiv iscrpljenosti, i promovira mentalnu i fizičku vitalnost.



Jaja

Vjerojatno već znate da su jaja bogata cinkom i jodom, koji pomažu pravilnom funkcioniranju mozga. Ako njima dodamo Omega 3 masne kiseline i triptofan, znajte da dobro raspoloženje neće izostati.



Kivi

Ovo voće obiluje vitaminom C, sastojkom koji utiče na stvaranje dobrih neurotransmitera. Pored toga, sadrži kalij i magnezij, koji hrane i unapređuju rad nervnog sistema.