Najbolje zdrave grickalice koje možete ponijeti na putovanje

Pexels.com

Kada putujete vaši dijetalni plan obično pada u vodu. Često se teško pridržavati plana koji ste napravili ukoliko se nalazite u drugoj sredini. Znajući to, možete uticati barem na to koje grickalice da ponesete sa vama na put.

Čak i nutricioniste prave greške kada putuju. Ako putujete poslovno, između sastanaka i seminara često nemate vremena da obezbijedite sebi obrok koji odgovara vašem dijetalnom planu. Da biste se pobrinuli da uvijek uz sebe imate nešto za grickati kako biste koliko toliko održali kontrolu vašeg dijetalnog plana, donosimo vam neke zdrave grickalice koje biste trebali imati u vašim torbama kada putujete. 


Općenito, dobar izbor za grickalice vam nudi proteine, vlakna i/ili masti. Zapravo, takve biste uvijek trebali birati.



Jabuke

Jabuke su odličan izbor, jer su izdržljive, prenosive i praktične. Jedna dobra jabuka puna je hranjivim sastojcima poput vitamina C, i vlaknima koja pune vaša crijeva. 



Pistacije

Ovi orašasti plodovi pružaju dobar izbor proteinai vlakana. Također su puni super zdravim mononezasićenim i polinezasićenim masnoćama. Savjet: kupite ih neoljuštene. Čišćenje vas čini zauzetima u trenutcima kada trebate nekako ubiti dosadu.





Pločice

Dok su neke bogate proteinima, a druge više vlaknima, mnoge još uvijek nisu ništa više od slatkiša maskiranih u zdrave pločice. Danas je mnogo izbora, od običnih do čokoladnih, s okusom voća, kokosa ili kikirikija.



Suhe šljive

Za one koji redovno putuju, ponekad probavno zdravlje može ostaviti puno želji. Suhe šljive su veoma lagana,  prenosiva grickalica koja vam  nudi hranjive tvari, a i može pobijediti žudnju za hranom, pomoći da budete zasićeni i pritom su zdravi jer su to jednostavno osušeni plodovi. 



Tvrdo kuhana jaja

Cijela jaja su jedan od najkvalitetnijih, ekonomičnih dostupnih izvora proteina. Čak ih možete oljuštiti kući kako biste olakšali sebi posao na putovanju. Samo ih spakujte u mali hladnjak ili torbu za ručak.