Kako da pobijedite proljetni umor?

getty images

Prema nekim mišljenjima, od proljetnog umora pati gotovo svaka druga osoba u općoj populaciji. Nakon dugih hladnih dana, željno smo očekivali sunce, laganiju odjeću i svježe namirnice... Ali nismo očekivali da ćemo biti umorni.

Vjerujemo da dijelite naše mišljenje da je proljeće najljepši dio godine jer divno je promatrati potpunu preobrazbu prirode nakon duge i hladne zime. Ali ovaj divni proces može imati i negativan utjecaj na fizičko i mentalno zdravlje pojedinaca. Mnogi u ovom periodu doživljavaju osjećaj umora i slabosti koji su najvjerovatnije prouzrokovani promjenom godišnjeg doba. Umor, manjak koncentracije, povećana potrebu za snom koja uključuje i veću potrebu za dnevnim snom, samo su neki od simptoma proljetnog umora. Sindrom proljetnog umora je uzrokovan oslabljenim imunološkim sustavom, nedostatkom vitamina C i prilagodbom organizma na nove vremenske uvjete.


Pored toga, u proljeće je otpornost tijela na različite faktore znatno niža nego u ljetnim ili jesenjim mjesecima. Najbolji savjet koji vam ovim povodom možemo dati jeste da ostanete pozitivni tokom tog tranzicionog perioda i da preduzmete sve potrebne mjere da pomognete svom tijelu da savlada ovu sezonsku nevolju.


Kako da ovaj proces bude što bezbolniji za vas, saznajte u nastavku.


Naučno je dokazano da ljudski um može ili pojačati postojeću fizičku bol ili omogućiti nužno olakšanje. Sve zavisi od vašeg razmišljanja i prirodne sposobnosti da se nosite sa životnim poteškoćama. Kada počnete da se fokusirate na osjećaj umora, automatski će se u vašoj glavi roditi opasne opsesivne misli koje mogu da učine da vaša plodna mašta ošteti vaše blagostanje.


Sljedeći važan korak u vašoj borbi protiv proljetnog umora je zdrava ishrana. U većini slučajeva, nedostatak vitamina i loša ishrana su glavni uzroci hroničnog umora usred proljeća. To možete uraditi brzo tako što ćete jesti svježe povrće, voće i zobenu kašu za doručak. 


Uvijek se nekako završi na tome da jedino opuštanje može ponovo pokrenuti i osvježiti vaše tijelo u proljeće. Najmanje 30 minuta svaki dan se odmarajte od dosadnih misli, ljudi, protoka informacija i drugih stvari koje vam ne dopuštaju da udišete svjež zrak i da se osjećate prijatno. Isključite svoj telefon i napravite sebi toplu kupku.


Poželjno je više vremena provoditi na otvorenom kako biste obnovili ravnotežu kisika u vašem tijelu i napunili mišiće energijom. Ako nemate priliku da slijedite ovo jednostavno pravilo, onda treba da pokušate da provjetravate sobu i nađete vremena da vježbate duboko disanje.