Granoff - Emir Granov: rad se uvijek isplati

Granoff je ekskluzivni modni bosanskohercegovački brend koji s pravom uživa ugled jednog od najboljih i najbrže rastućih modnih brendova na regionalnom tržištu.

Zanimljiva je i priča o nastanku ovog modnog brenda. Naime, priča o Granoffu počinje pričom o fudbalu. Emir Granov bio je uspješan internacionalac, reprezentativac Bosne i Hercegovine koji po završetku svoje uspješne karijere odlučuje da nastavi obiteljsku tradiciju, te osniva kompaniju Granoff. Cilj kompanije je bio kao i u fudbalu. Dosegnuti sami vrh. No ovog puta radilo se u muškom odijevanju. Kompanija je osnovana 2003. godine kao prvi brend u našoj zemlji specijaliziran za mušku modu, odnosno proizvodnju muških odijela, košulja i kravata koje su namijenjene za posebne prilike.


Kao i svaki početak i ovaj je zahtijevao jako puno ulaganja. Ne samo financijskih. Emir je bio gost na svim sajmovima mode, pratio je dešavanja i skupljao imena samo najboljih. Tako je došlo do suradnje s najrenomiranijim svjetskim kompanijama za proizvodnju tkanina. Bosanci i Hercegovci su prepoznali uloženi trud i svoje povjerenje poklonili Granoffu. Danas je Granoff pozitivna priča koja traje nešto više od petnaest godina. S Emirom Granovom, dobitnikom priznanja za Modni brend 2018 razgovarali smo o brendu, planovima za budućnost, te kako treba izgledati uspješan biznismen.



Poznata nam je priča o nastanku Vašeg brenda. Da li ste tad zamišljali da će Granoff biti ovako uspješan i prepoznatljiv modni brend?


Kada govorimo o timu koji čini kompaniju Granoff, svakim danom se trudimo da budemo što uspješniji. Da bismo dovoljo uspjeli, naše ambicije moraju biti velike, kao što već i jesu. Uvijek nam je bio cilj da modni brend Granoff bude prepoznatljiv ne samo na domaćem tržistu nego i na tržistu regiona ali i šire.  Svakodnevno, kao tim ,vrijedno radimo na sebi. A kontinuirani rad dovodi nas do uspjeha i prepoznatljivosti.  



Prvi ste domaći brend koji je pažnju posvetio odjeći koja teži savršenstvu. Šta se u odnosu na početke do danas promijenilo?


Prvobitna ideja je bila da se posvetimo određenoj ciljnoj grupi kupaca tako da smo od samoga početka krenuli ka njima i ostali smo doslijedni tome sve do danas. Bazirali smo se na kupce koji imaju istančan ukus i one koji znaju prepoznati kvalitet ukusa. Od osnivanja sarađujemo isključivo sa najrenomiranijimitalijanskim proizvođačima tkanina i pribora.   Kvalitet materijala mjeri se mikronima. Što je manji broj mikrona u niti, to je tkanina višeg kvaliteta. Granoff koristi najfinije tkanine koje postoje na svijetu i prva smo tekstilna kompanija iz Istočne Evrope koja ih je uvezla. 



Veliki trud je uložen kako biste danas imali brend koji je poznat po kvalitetnim i modernim komadima. Koliko rada „stoji“ iza toga?


Iza prepoznatljivosti našeg brenda stoji mnogo rada, volje, truda i odricanja. Ovo je timski rad! Potreban je vrlo kvalitetan, predan i lojalan tim ljudi koji za krajnji ishod može predstaviti kvalitetan proizvod. Veoma je bitno da se uzmu u obzir mišljenja svih članova tima. Također, bitno je da se osluškuje tržiste kako bismo znali udovoljiti ukusu kupca. Sebe nikada nisam smatrao ključnim faktorom kompanije. Postavljam se samo kao prvi od jednakih u našem timu. 



Da li ste radoholičar?


Za sebe bih mogao reći da nisam jedan od onih koji se uz stepenice uspjeha penje s rukama u džepu. Iskustvo nam daje mogućnost da se dobro snađemo u životu, dok nas nedostatak iskustva prepušta slučaju. Smatram da bi svako trebao pronaći način da se bavi poslom koji voli, koji ga usrećuje i da ga radi iz ljubavi. Tada je krajnji rezultat pozitivan i ono što je najvažnije, kada vidite svoje rezultate rada, budete ponosni. A kao što sam već i spomenuo, rad se uvijek isplati.



Koliko je danas važno da jedan muškarac bude dobro obučen?


Smatram da je važno da se ljudi oblače u skladu s prilikama i svakako da trebaju pratiti svoj osjećaj i njime se voditi. Mislim da je klasično oblačenje uvijek u modi. Ali najvažnije od svega je da zračite pozitivnom energijom jer ste tada najljepši šta god obukli. 





Sastavni dio Vašeg posla je i praćenje modnih trendova. Gdje pronalazite inspiraciju?


Tako je. Sastavni dio ovoga posla je praćenje modnih trendova i neko sam ko redovno prati sve svjetske sajmove. Tome dajem mnogo na značaju jer nam pomaže da imamo pravu sliku o sezonskoj kolekciji koja dolazi. Inspiraciju pronalazim svakodnevno u različitim situacijama. A da biste se izdvojili, potreban vam je stil. Izgled je ono što drugi vide kada vas pogledaju. Stil vam pruža mogućnost da sopstveni identitet sami projektujete.



Koliko svjetski modni trendovi utiču na svijest kupaca u Bosni i Hercegovini?


Smatram da naše tržište nije u toj mjeri dovoljno osvješteno, čast izuzecima. Sigurno je da kaskamo za svjetskimtržistem kao i za poznavanjem kvaliteta i materija, pa recimonekoliko godina. Kompanija Granoff se svakodnevno trudi i ažurno radi, naravno, u skladu sa svojim mogućnostima, da donese i prikaže sve svjetske modne trendove na naše tržište kroz kolekcije koje predstavljamo u našim prodavnicama. 



Da li imate podršku države obzirom na to da se Vaši pogoni svakodnevno šire, te otvarate nova prodajna mjesta i time pružate poslovne prilike velikom broju ljudi?


Tekstilna industrija u Bosni i Hercegovini je koliko toliko naišla na razumijevanje od strane države. Međutim, kupovna moć i standard naše države, dovode do toga da je to još uvijek, na žalost nedovoljno. Nadam se da će se situacija vremenom mijenjati na bolje. Vjerujem u to. I smatram da Bosna i Hercegovina ima velikog potencijala u tekstilnoj industriji.  



Modni ste brend koji redovno radi i na promociji sezonske kolekcije. Kolika je kreativnost potrebna u ovom poslu?


Naš kreativni tim jako se trudi kako bi nove kolekcije bile na što bolji način prezentovane našim kupcima.Već sam spomenuo da smo tim koji prati modne trendove i neko ko modne sajmove posjećuje redovno. Ljubav i volja za rad prema ovome poslu je nešto što našem timu daje posebnost. Ja vjerujem svome timu i hvala im na lijepoj saradnji. 





Šta za vas predstavlja moderan muškarac?


Za mene je moderan muškarac svaki muškarac koji zna kako prilagoditi svoje ponašanje i oblačenje u skladu s ljudskim, moralnim i kulturnim prilikama u kojima se nalazi. Biram klasiku i osmijeh na licu. To je u modi i nikada ne prolazi. 



Da li jedan uspješan biznismen treba da vodi računa o svom izgledu?


Svaka osoba treba voditi računa o svome izgledu, a ne samo uspješan biznismen. Ne morate se baviti modom da biste imali kulturu odjevanja. Ali svakako da su odjeća i moda važna obilježija uspješnog biznismena. Umjesto da sakriju, oni će otkriti unutrašnju sliku o ličnosti, samo ako znate to i prepoznati. 



Šta možemo očekivati od Granoffa u budućnosti? Kakvi su poslovni planovi?


Plan je da očuvamo povjerenje naših klijenata i kontinuiranu komunikaciju s njima. Granoff razvija i plasira proizvode u skladu sa željama kupaca uz istovremeno praćenje svjetskih modnih trendova. Cilj nam je zavidan kvalitet proizvoda uz raznovrsnost kolekcija i prihvatljive cijene. Očekujte inovativnost u proizvodima i ekspanziju na tržista regije (Srbija, Hrvatska, Crna Gora, Makedonija).