Zdrave grickalice koje možete da jedete na poslu

Zamijenite svoj nezdravi međuobrok s pomno odabranim zalogajem između obroka, koji ne samo da će vas zasititi nego će vam i poboljšati zdravlje i koncentraciju.

Mnogi ljudi ne uspiju u svojim nastojanjima da održe zdravu prehranu jer ne znaju šta zdravo jesti na poslu. Teško je ostati predan planu prehrane kada ste na poslu, jer vam kolege mogu tražiti da jedete s njima, a blizu vašeg radnog mjesta postoji mnogo ukusne hrane. Budući da puno vremena provodite na svom radnom mjestu, češće ćete biti u iskušenju da jedete nezdravu hranu. Vidite, najlakši način da ostanete zdravi na poslu jeste da imate lako dostupnu zdravu opciju. Tako možemo odabrati da uzmemo dobre stvari kada smo gladni.


Grčki jogurt


Istraživanjima je otkriveno da ljudi koji konzumiraju preko 500 grama jogurta svakog dana, “skidaju” 22 procenta više kilograma i 82 procenta više naslaga sa stomaka u poređenju s ljudima koji izbjegavaju jogurt. Grčki jogurt od 170 grama sadrži dozu proteina skoro kao i pileće grudi. Možete da pijete običan grčki jogurt ili da dodate borovnice, med i protein u prahu.


Mrkva


U toku radnog vremena, vjerovatno maštate o čokoladi, a ne o povrću. Međutim, naučnici su otkrili da će ljudi skoro uvijek izabrati zdraviju varijantu ako im je na dohvat ruke. U frižider na poslu stavite neko malo pakovanje mrkve ili ih uparite s humusom i dobit ćete savršenu dozu proteina i ukusa.


Zeleni čaj


Zeleni čaj je nutritivni i moćni napitak. Idealan je kada vam energija opadne u toku napornog dana, a njegovi benefiti smanjenja rizika od raka, Alchajmera i srčanih oboljenja, odavno su poznata. Antioksidans EGCG iz zelenog čaja je super saveznik u gubljenju kilograma.


Bademi 


Šaka badema je perfektna porcija za užinu. Bademi sadrže masti, proteine i vlakna, tri faktora koja poboljšavaju osjećaj sitosti. Ljudi koji jedu samo jednu porciju badema sedmično, imaju 46% manje šanse da obole od gojaznosti.