H&M kreće s prodajom second hand i vintage odjeće

PR

H&M kreće s testiranjem prodaje second hand i vintage odjeće kako bi predvodili razgovor o održivosti u cijeloj industriji, piše Business of Fashion.

Voditeljica odjela za održivost u H&M grupaciji Anna Gedda otkrila je da u Švedskoj kreće pilot projekt u obliku online trgovine s vintage i second hand odjećom. Trgovina će se pojaviti kao dio online ponude H&M-ovog brenda & Other Stories, a cilj je ukazati na važnost cirkularnog sustava u modnoj industriji.


"To je rastući dio industrije, nudi sjajne mogućnost za kupce i ima vrlo mali utjecaj na okoliš, a možemo ga i drastično smanjiti produživanjem života proizvoda", rekla je Gedda.


Pilot ovog projekta radit će švedski start-up Sellpy u koji je H&M investirao, a time će H&M još poboljšati svoj održivi program i potaknuti promjene. 


Drugim riječima, modna industrija sve više ima negativan utjecaj na okoliš zbog nedovoljnog iskorištavanja potencijala odjeće, zato brendovi poput H&M mogu promijeniti naše shopping navike uvođenjem ovakvih izbora.