Kako sakriti mamurluk na poslu?

Probajte neki od ovih savjeta kako biste sakrili vašu jutranju muku od radnih kolega.

Partijanje u toku radne sedmice i nije bila najbolja ideja, ali ponekad je lako popiti koje pivo više tokom poker noći ili dok gledate utakmicu. Ali tek kada vam alarm zazvoni sljedeće jutro, shvatite da ste možda malo pretjerali. Kako bi se suočili sa dnevnim obavezama, potrebno je liječiti simptome s obzirom da mamurluk ne možete poništiti. Isprobajte neki od ovih savjeta kako bi vaše jutro bilo bolje i kako biste od svojih kolega sakrili kako se ustvari osjećate.


Pijte puno vode


Lupanje u glavi i tromost su uglavnom uzrokovani dehidracijskim učincima alkohola. Popijte veliku čašu vode čim ustanete s kreveta. Kada dođete na  posao, uzmite veliku čašu/flašu, napunite je vodom i pijte kroz slamku. Lakše je popiti dovoljno vode kada ne morate non stop skidati čep s flaše.Također, kako biste konzumirali i tekućinu i hranjive stvari, uzmite smoothie, čaj, kafu ili supu ako još uvijek nemate snage da jedete čvrstu hranu.





Pokrenite se


Ukoliko možete uvrstiti jutranji trening, čak ako se i ne osjećate najbolje trening vam može pomoći. Vježbanje povećava oslobađanje endorfina u tijelu, što može pomoći poboljšati vaše raspoloženje i smanjiti bol koju osjećate. Ako hodate na posao s osmijehom i bez glavobolja, manje je vjerovatno da ćete biti negativno primijećeni od strane svojih suradnika.



Pojedite uravnotežen doručak


Vjerovatno sanjate o veoma kaloričnom doručku, ali masni obrok može učiniti da izgledate i da se osjećate gore. Uravnoteženi doručak s proteinima, masnoćama i složenim ugljikohidratima je mnogo bolji izbor doručka za punjenje vašeg tijela. Odlučite se sa omlet s tostom i narezanim avokadom, ilik manjim hamburgerima na pecivu od žitarica sa mnogo povrća. 



Nemojte biti škrti kod tuširanja


Možda ćete biti u iskušenju da požurite kroz jutranju rutinu, ali tuširanje je ključno. Lice vam može izgledati napuhnuto kao rezultat dehidracije i pokušaja vašeg tijela da sačuva svu tekućinu, i da natečenost stvara sjene koje pogoršavaju postojeće tamno  područje ispod vaših očiju. Pod tušem, lagano utrljajte i masirajte lice kako biste pomicali mišiće  i stimulirali protok krvi. Nakon toga, pročistite i svoje tijelo kako biste uklonili znoj koji može sadržavati dokaze o vašem mamurluku. 





Ponesite kapi za oči


Oči su vam krvave i ne možete podnijeti vašu stolnu svjetiljku. To je zato što alkohol koji pijete razgrađuje masni sloj vašeg suznog filma, koji vaše oči stvaraju da bi ostale hidratizirane i održavale vaš pogled oštrim. Kapi za oči pomažu pri obnavljanju suznog filma. 



Budite pametni na društvenim mrežama


Naravno, trebali biste obrisati Instagram dokaze s protekle noći, ali bilo bi još bolje kada ih ne bi ni bilo. Tijekom noćnog izlaska isključite svoj telefon i pokušajte ne objavljivati ništa. Najbolji način da sebe spasite od neugodnih snimaka na Instagramu jeste da tu noć obrišete aplikacije društvenih mreža sa svog telefona.



Plus: Najbolji način za rješavanje mamurluka jeste da ga spriječite na vrijeme. Sljedeći put kada planirate izlazak u toku radne sedmice, najprije pojedite veliki obrok kako bi vam želudac bio pun prije nego što ga alkohol pogodi, te pijte dovoljno vode tokom cijele večeri kako biste ostali hidratizirani.