Porsche veže ljude širom svijeta i stvara neraskidive veze

U narednim redovima pročitajte što nam je Armin Mulović, Brand Manager Porschea u Bosni i Hercegovini, rekao o svojoj karijeri, o automobilima i samom Porscheu.

Muškarci su uvijek bili ti koji su pokazivali veću ljubav prema automobilima nego žene, pa je tako jedno istraživanje pokazalo da oni emotivnije reagiraju prilikom gledanja lijepog automobila, nego kada gledaju sliku djeteta koje plače. Tako je automobil mnogim muškarcima i njihov najbolji prijatelj, nekada čak i više od toga. On je njihov član porodice. Automobil također predstavlja simbol muškosti, te ga mnogi muškarci predstavljaju kao dio svoga tijela, kao produžetak sebe. On svakom muškarcu pruža osjećaj slobode i nezavisnosti. Jer mogu ići gdje žele i onda kada to žele. 


Kao jedan od najpoznatijih i najvećih brendova u auto industriji, Porsche ispunjava želje kako mladih osoba tako i onih koji žele uživati u svojim zrelijim danima. Upravo zato što Porsche zna što njegovi kupci žele i ispunjava to, pa čak i više, odlučili smo razgovarati s Brand Managerom Porschea u Bosni i Hercegovini, Arminom Mulovićem. U narednim redovima pročitajte što nam je rekao o svojoj karijeri, o automobilima i samom Porscheu. 



Vjerujemo da ste netko tko je zaljubljen u svijet automobila. Kada i kako se rodila Vaša ljubav prema njima?

Jednostavno ne možete raditi za Brand Porsche ako niste zaljubljenik u sportske automobile. Oduvijek sam imao želju da radim u autoindustriji. Ljubav prema automobilima se pojavila tijekom studija kada imao priliku da radim veliki broj naučnih radova iz oblasti motora i motornih vozila. U suštini sam znao da je to posao kojim bi se mogao baviti. Tako je sve počelo.  



Kakvi su bili Vaši počeci u ovoj industriji?

Početak, kao i svaki u životu, nije jednostavan i lagan. Suočavao sam se sa situacijama koje prvi put doživljavam. Po završetku studija, kao dipl.ing.mašinstva, smjer: proizvodna tehnika i kibernetika, dobio sam priliku da radim za jedan od najvećih brendova u auto-industriji. Počeo sam raditi kao odgovorna osoba u Porsche postprodaji, a zatim sam postavljen za rukovodioca prodaje i u konačnici da vodim Brand Porsche kao Brand Manager. Oduvijek sam težio ostvarenju vrhunskih rezultata, pa sam mnoga iskustva crpio od nadređenih. Trudio sam se da u konačnici postignem ciljeve koji bi zadovoljili krajnjeg kupca. U suštini to je bio moj početak i izazov. Nakon trinaest godina rada u ovoj industriji, mogu slobodno da kažem da sam jako ponosan što sam prošao kroz kompletnu hijerarhijsku šemu brenda Porsche i tako spoznao sve izazove ovog posla. Također sam ponosan na sve naše ostvarene ciljeve.



Vjerujemo da ste se na početku svoje karijere susretali s mnogobrojnim izazovima. Kakvi su bili na počecima, a kakvi su oni danas?

Moji izazovi su bili nepoznanica nekada, dok danas nakon toliko godina iskustva radeći za Porsche, oni su postali moje zadovoljstvo. Sve vrijeme učim, jer u ovoj industriji uvijek ima noviteta. 



Koliko je bilo potrebno vremena i truda da ispunite svoje poslovne želje?

Uzimajući u obzir vrijeme za ostvarenje poslovnih želja, mogu slobodno da potvrdim da treba dosta truda,vremena, rada i zalaganja kako bi se uspjelo i napredovalo. Neki od važnih faktora koji su vam potrebni da biste ostvarili svoje poslovne želje su: odricanje, žrtvovanje u poslu, poslovna podrška, te podrške porodice. Podrška Managementa je bila važna u fazi mojih ostvarenja. 





Tko vam je uzor i zašto, imate li ga uopće i tko vam pruža najveću potporu u karijeri?

Jako sam vezan za porodicu i kroz svoje školovanje i odrastanje sam najviše učio od svojih roditelja. Oni su moj uzor i uvijek sam su mi bili primjer u svemu što radim. Tek kada steknete dovoljno iskustva, pogotovo onog životnog, shvatite da je najbitnije ostati dosljedan sebi i ostati čvrsto na zemlji. 



Kupovina automobila mnogima može biti jedna od najvećih investicija u životu, a pogotovo ako se traži novo vozilo. Koliko je važno biti dobro informiran o automobilu prije nego ga kupimo?

Danas svjetski trendovi pokazuju da je test-vožnja neophodan alat kako bi se odlučili za kupovinu vozila. Naši klijenti su unaprijed informirani o vozilu, međutim za bilo koje dodatne nepoznanice i sam doživljaj traženog automobila, prodavač luksuznih automobila mora približiti vozilo klijentu. Danas je klijentima dostupna svaka verzija online portala/ ponude. Analizama je utvrđeno da od deset traženih vozila četiri vozila budu naručena online, dok se za ostalih šest klijenti odlučuju posjetiti salon. Taj trend će se mijenjati u narednom periodu i bit će sve manje posjeta, a više online narudžbi. 



Lifestyle, odnosno stil života svakodnevno se mijenja, pa i za one koje žele imati najbolje auto. Samim tim se zahtjevi i apetiti povećavaju. Koliko je to dobro za industriju u kojoj radite?

U određenim momentima današnji stil života, donosi mnoge izazove ako želite biti moderni i nekada je na neki način to i vrsta pritiska. Ako ste spremni da se nosite s tom vrstom pritiska, onda znate da ste uspjeli. Naravno, nekada to nije dobro jer se uvijek morate prilagođavati ponuđenoj situaciji, svjetskim trendovima, u kojima nemate mnogo vremena za razmišljanje. Konkretno Porsche diktira Lifestyle i to po mom mišljenju vrlo uspješno. 



Kako biste Vi definirali Brend Porsche?

Porsche je sastavni dio života. Ako se dovedete u situaciju da posjedujete Porsche vozilo, zasigurno taj stil nećete promijeniti jer Vas pored vozila čine i druge usputne stvari zadovoljnim. Lifestyle o kojem smo govorili prethodno je također dio ovog odgovora. Porsche veže ljude širom svijeta u svakom običnom trenutku i time uspostavljala neraskidive veze. To je za mene Porsche. 




Brend poput Porschea je san svakog dječaka. Što je to što Porsche odvaja od ostalih automobila?

Historija Porschea je poznata i duboko urezana u svijetu autoindustrije. Porsche ispunjava svaku potrebu svakog pojedinca, kako od mladalačkih trenutaka, pa do trenutaka kada se ljudi prilikom odlaska u penziju žele skrasiti sa svojim ljubimcem. Potrebe porodičnog karaktera, sportskog duha i inovativnosti, sve to odvaja marku Porsche od ostalih. Silueta poznata u svjetskom trendu autoindustrije nije nikada bila promijenjena. Porsche muzeji to najbolje očituju svojim modelima iz davne 1963 pa sve do sada.  Mladi i influenceri brenda Porsche čine poseban moment u svijetu, čime šire pozitivnu energiju Porschea. Na neki način, Porsche je život kojeg morate doživjeti i ostati mu vjeran dugoročno. Sve je to za nekoga san, dok je za neke životno ostvarenje. 



Što vas, kao kompaniju, izdvaja od konkurencije?

Promatrajući Porsche kao jednu veliku porodicu, kompanija jeste posebna i jaka. Porsche kao cjelokupni stil u autoindustriji, nije samo sportsko vozilo, nego je i moderni sistem razmišljanja, koji ima zadatak da ispuni očekivanja svakog pojedinca, društva. Članovi kompanije Porsche su društveno odgovorna lica i pored fokusa posla kojim se Porsche bavi, naša kompanija je sudjelovala na mnogim svjetskim utjecajnim programima čime bi pokazala i druge pozitivne aspekte jedne moderne društvene organizacije. To nas zasigurno izdvaja od konkurencije.